24/04/24
TALLER DE POÈTICA 2.0. VERSOS D'ART MAJOR

Dia 13-5-2024, hora: 16.30 en castellà i 18.00 en valencià

Lloc: Aula I6, ESTI Edificació (edifici 1B)

DIRIGIT A: Alumnat matriculat en algun curs en la Universitat Sènior 2023-2024

Inscripció: des de 29 abril, 9.00 hores. +INFORMACIÓ

Aquesta activitat s'emmarca en el Pla de foment de la lectura del Ministeri de Cultura. Amb el lema 'Lectura Infinita', pretén aconseguir que la lectura es convertisca en un hàbit social real i la considera un element fonamental des del punt de vista sociosanitari, econòmic i educatiu i una oportunitat en la incipient economia digital.

Acostem la poesia a través del joc, la pràctica i la participació. Per això en aquests tallers, mentre gaudeixen d'alguns dels poemes clàssics i contemporanis de la nostra col·lecció, els animem a crear, trencar i recompondre versos, i a recitar, dibuixar, retorçar o ‘remesclar’ els textos. Qualsevol d'aquests mètodes és vàlid per a alliberar la seua imaginació.

Oblida't de comptar síl·labes, d'analitzar rimes o figures… Poètica 2.0 vol llevar-te la por a la poesia. Et convidem a jugar amb ella i a trencar, retorçar i recompondre versos per a desmitificar-la.

Desperta la teua creativitat i troba el poeta que tots portem dins.

Mar Gómiz és periodista amb més de tres dècades d'experiència en ràdio i televisió, on s'ha especialitzat en continguts culturals. És realitzadora d'audiovisuals i cofundadora de Poètica 2.0, projecte dedicat a la difusió de poesia a través del mitjà en línia.

Ángel Salguero és periodista amb més de tres dècades d'experiència en radi i premsa escrita, on s'ha especialitzat en continguts culturals. És cofundador de Poètica 2.0, projecte dedicat a la difusió de la poesia a través del mitjà en línia.

FORMES D'INSCRIPCIÓ:

EN LÍNIA: ICONA BLAVA, OFERTA FORMATIVA CAMPUS VERA