12/03/24
JORNADES CONEIX L'ACADÈMIA. REIAL ACADÈMIA BELLES ARTS DE SANT CARLES

DIES: 11 i 18 d'abril, 9 i 16 de maig, 12.00 h

DIRIGIT A: alumnat matriculat en algun curs de la Universitat Sènior 2023-2024.

INSCRIPCIÓ: des del xx de març, a partir de les 9.00 h. Cada persona es pot inscriure en una jornada només.

+INFORMACIÓ:

Les places són limitades; cada estudiant només se’n pot inscriure en una. Si se n'inscriguera en més d'una, s'anul·larien totes les peticions

L'activitat proposada consisteix en:

- Una presentació de 30 min de duració a càrrec d'una historiadora de l'art, que es desenvoluparà a la sala d'actes de la institució, sobre la història de l'acadèmia i del seu patrimoni.

- Una visita a 10 obres rellevants pertanyents a la col·lecció d'aquesta Reial Acadèmia i que es troben exposades a l'interior del Museu.

- Un recorregut per les oficines i instal·lacions de l'acadèmia.

A cada participant se li regalarà un exemplar de les publicacions sobre art editades per la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Carles.

FORMES D'INSCRIPCIÓ:

EN LÍNIA: icona blava, oferta formativa del campus de Vera