Proves d’acreditaciķ de coneixements de valenciā maig-juny 2024

Matrícula oberta fins al 17 d’abril

La Universitat Politècnica de València (UPV), per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ha publicat la convocatòria de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià corresponents al maig-juny de 2024 de la CIEACOVA (Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, que tindran lloc als campus universitaris de la UPV.

La matrícula està oberta del 10 al 17 d’abril a persones membres de la comunitat universitària de la UPV (PTGAS, PI, PDI i alumnat) i a persones externes membres d’Alumni UPV PLUS. I del 13 al 17 d’abril, a persones externes a la comunitat universitària que hagen complit 18 anys.

Les proves consisteixen en un examen oral (31 de maig o 3 de juny, a partir de les 16 h, segons el nivell i el torn) i un examen escrit (7 o 10 de juny). L’hora dels torns de la prova oral es publicarà en la pàgina d’horaris i aules, almenys amb tres dies d’antelació. La crida dels examinands començarà per la lletra B.

Al campus de Vera es realitzaran les proves dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2; al campus d’Alcoi dels nivells B2, C1 i C2, i al campus de Gandia, dels nivells C1 i C2.

La inscripció es realitza en línia, en la taula de la informació. Per a inscriure’s cal clicar en la columna “Nivell” del campus corresponent.

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia) i centres d’Autoaprenentatge de Valencià (CAV) d’Alcoi i Gandia.

(12/04/2024)