Estudiants brillants

Les millors notes d'admissió i els expedients més destacats en estudis de grau

Amb la finalitat de reconèixer l'esforç realitzat, la Universitat Politècnica de València (UPV) premia l'estudiantat amb les millors notes d'admissió procedents de les Proves d'Accés a la Universitat o de Cicles Formatius de Grau Superior, l'alumnat amb els expedients més destacats en estudis de grau i les persones titulades amb les millors qualificacions.

“Rebre aquest premi és un honor increïble”, ha assegurat Ferran Zafrilla. “Representa no sols el reconeixement del meu esforç i dedicació durant els meus anys d'estudi, sinó també una validació de la passió pel meu camp d'estudi”.

D’altra banda, per a Lucía Sabariego el premi “constitueix un homenatge al temps invertit en la realització d'estudis que m'apassionen i en els quals he gaudit aprenent. A més, marca el tancament d'una etapa que la mire amb afecte, ja que costa acomiadar-se d'uns anys que vaig viure amb gran felicitat”.

Ferran i Lucía han cursat els seus estudis universitaris al Campus de Gandia: ell, el Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge i ella, el Grau en Ciències Ambientals, i tots dos han sigut premiats per les qualificacions obtingudes en quart curs.

Un reconeixement a l'excel·lència acadèmica

En la llista de persones guardonades també figuren Iria Elorduy; Juan David Díaz; Inés Salvador; Alicia Vicens; Leila Souf; Guillem Salelles; Huajin Wang; Aina Llinás; Gonzalo Nebreda; Carla Cañada; David Adsuara… estudiants del Campus de Gandia. Així com, Antonio González, premiat per les notes aconseguides en primer curs del Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge. “Ser reconegut és un honor i, al mateix temps, em motiva a continuar perseguint l'excel·lència acadèmica”. Del campus ha destacat que li caracteritza “l'ambient únic, familiar…, la qual cosa crea un entorn propici per a l'aprenentatge, on l'estudiant pot establir connexions pròximes amb professors i companys. Aquesta proximitat es tradueix en una experiència universitària més enriquidora i personalitzada”.

A María de los Ángeles Lomeña, qui ha rebut el premi per les notes assolides en segon curs del Grau en Comunicació Audiovisual, aquest reconeixement “no és només un assoliment individual, la carrera que estudie t'ensenya a treballar en equip. Per això, aquest assoliment és també de totes les persones que m'han motivat i amb les quals porte quasi quatre anys treballant en projectes que han aconseguit superar les barreres universitàries i festivals de cinema per tot el món”. En aquests moments, “em trobe d'Erasmus” i “cada vegada tinc més clar que com a Gandia en cap lloc. El que més em va cridar del campus van ser les facilitats que es dona a l'alumnat de Comunicació Audiovisual per a idear i executar projectes audiovisuals”.

I, segons Gonzalo Nebreda, alumne del doble grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge i Comunicació Audiovisual i igualment guardonat per les notes de segon curs, aquest premi “és un reconeixement als meus esforços. És sentir-se més valorat i reconegut, no sols pels professors i companys, sinó per la mateixa Universitat”.

Consulta la relació d'estudiants premiats en aquest enllaç.

(29/12/2023)