XXII Premis Consell Social

Nàdia Alonso i Pau Picó, Premi Excel·lència Docent Professorat Júnior i Premi a Millor Estudiant

“Em sent molt afortunada per aquest premi, que suposa per a mi una motivació per a continuar treballant i millorar com a docent. M'agradaria agrair al Consell Social de la UPV aquest reconeixement i esmentar especialment l'alumnat, que m'aporta molt cada curs i sense els qui aquest premi no seria possible. I als meus companys i companyes, dels qui aprenc tant cada dia”, ha manifestat Nàdia Alonso, guardonada en la XXII edició dels Premis del Consell Social de la Universitat Politècnica de València (UPV) en la categoria Excel·lència Docent del Professorat Júnior.

D’altra banda, Pau Picó, graduat en Comunicació Audiovisual, ha sigut reconegut en la categoria Premi al Millor Estudiant de l’Escola Politècnica Superior de Gandia. “És un plaer tindre aquesta distinció entre els 3350 graduats (2022) en excel·lència acadèmica i impacte social”, ha escrit en xarxes socials. “Felicitacions als meus dotze companys homenatjats. Sempre agraït pels meus anys universitaris i professors increïbles com Raúl Terol, Nàdia Alonso López o Rebeca Díez, entre altres éssers humans únics trobats al llarg del meu camí”.

Reconeixement del talent

Els Premis del Consell Social de la UPV reconeixen el talent del millor alumnat i del professorat de la UPV. A més, posen en relleu la importància de la col·laboració entre universitat i empreses, així com els projectes d'innovació i investigació. “La universitat s'ha convertit en un motor de talent que mou les diferents generacions. Un espai de formació i futur que reuneix persones amb unes mateixes inquietuds: avançar, crear i millorar”, ha indicat Mónica Bragado, presidenta del Consell Social de la UPV.

Així mateix, ha explicat que aquests guardons són una mirada optimista cap al futur: “celebrem la festa del talent, en la qual participen estudiants emprenedors i preparats, docents innovadors, així com empreses aliades amb la UPV i compromeses amb la ciència i investigació. Sens dubte, la combinació perfecta per a una societat que reclama lideratge en sectors com la ciència, la tecnologia i la medicina, entre altres”.

XXII Premis Consell Social UPV

La XXII edició dels Premis del Consell Social de la UPV ha estat marcada per la importància de distingir el talent jove; per això, 13 dels 38 reconeixements estan dins de la categoria de Millor Estudiant UPV, categoria en la qual es recompensa la trajectòria i el talent acadèmic, però també l'actitud personal.

Segons la presidenta, amb aquests guardons, “el Consell Social pretén reconéixer la importància de la col·laboració entre universitats i empreses, els projectes d'innovació i el reconeixement a l'excel·lència dels alumnes i docents, des de fa 22 anys”.

Consulta la llista de premis del Consell Social de la UPV

(01/07/2023)