Programa Meridies-PAS 2022

Convocatòria del Centre de Cooperació al Desenvolupament que finança estades en països d'Àsia, Amèrica Llatina i Àfrica

Si eres Personal d'Administració i Serveis (PAS) de la Universitat Politècnica de València (UPV), el Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) t'ofereix la possibilitat de realitzar una estada de tres setmanes en el marc d'un projecte de cooperació.

El Programa Meridies-PAS és un programa de mobilitat que té com a fi la cooperació tècnica a través de l'intercanvi de coneixements tècnics i de gestió.

La UPV, a través del CCD, finança aquest programa que facilita que el PAS puga posar en pràctica el seu acompliment professional en universitats, organitzacions no governamentals de desenvolupament, organismes internacionals, entitats socials o altres actors del sistema internacional de cooperació al desenvolupament.

Com en anteriors convocatòries, hi ha dues modalitats: l’una en què el CCD proposa uns destins (cada persona pot optar-ne a un màxim de dos) i l’altra és oberta, en què el PAS proposa un destí en el qual dur a terme la cooperació tècnica.

Les despeses finançades sota el programa Meridies són: bitllet d'avió, visats i vacunes; manutenció (les dietes corresponents al país segons el RD 462/2002, sobre indemnitzacions per raó del servei); allotjament (fins a 200 euros en el cas que el destí no el finance) i assegurança mèdica durant l'estada i el desplaçament.

Les sol·licituds es presenten des de la Intranet (AIRE), fins al 20 de novembre.

(01/11/2022)