Proves d’acreditaciķ de coneixements de valenciā

Matrícula oberta fins al 12 d’abril

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), ha obert la matrícula per a la realització de les proves d'acreditació de coneixements de valencià corresponents a maig-juny de la CIEACOVA (Comissió Interuniversitària d'Estandardització d'Acreditacions de Coneixements de Valencià).

La UPV ha convocat proves dels nivells A2 (Bàsic), B1 (Elemental), B2 (Intermedi), C1 (Suficiència) i C2 (Superior).

Aquestes proves, que consten de dues parts: una escrita i una altra oral, estan dirigides a membres de la UPV (alumnat, PAS, PDI i Alumni UPV) i a persones no pertanyents a la UPV majors de 18 anys.

Certificats

La superació de les proves dona dret a un certificat de competència lingüística, equivalent al de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, segons l'Ordre 7/2017, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Més informació i inscripció.

(07/04/2022)