Milà, pròxima trobada

Alumni reuneix a 60 titulats de la UPV que viuen a Londres i amplia la seua comunitat per a compartir experiències i contactes

[ 17/01/2018 ]

Al gener del 2016, Alumni UPV va reunir mig centenar de persones titulades per la Universitat Politècnica de València (UPV) que vivien a Londres amb un objectiu, apadrinar la creació d'una nova comunitat que compartira experiències i contactes, i que, en cas de necessitar ajuda, poguera comptar amb la institució que dirigeix Francisco Mora.

Dos anys després, l'èxit del projecte és inqüestionable. Després de Londres, van seguir trobades a París, Milà, Berlín, Lima i Bogotà, on centenars d'exalumnes de la UPV han creat comunitats de suport i ajuda mútua que els faciliten la vida a l'estranger.

Dijous passat, 24 mesos després de la primera trobada, l'Hispania London va acollir una nova reunió oficial de la comunitat Alumni UPV de la capital britànica. A aquesta van acudir 60 titulades i titulats per la institució valenciana, que estan ajuntant-se de manera informal des de fa dos anys, pràcticament cada mes, gràcies al treball d'Ariel Perea, nomenat ambaixador Alumni UPV a Londres des del 2016, i Daniel Gimeno, tots dos titulats de la UPV.

Arquitectura, la titulació més representada

Quasi un terç de les persones presents eren arquitectes; si bé també es va donar cita un nombre significatiu de titulades en ADE, i en enginyeria industrial, informàtica, enginyeria civil i de camins.

A l'esdeveniment van assistir també: Rosa Puchades, vicerectora de Responsabilitat Social i Cooperació; Belén Arrogante, coordinadora d'Alumni UPV, i Cristina Feliz, membre de la institució homòloga existent a la City University of London.

El pròxim 18 d'abril, a Milà

"Es tracta d'una iniciativa que està funcionant de manera sensacional", afirma Arrogante. "Els objectius inicials, que eren el treball en xarxa, facilitar el contacte entre ells i crear una comunitat de gent unida pel passat com a estudiant de la UPV, s'han vist complits amb escreix. Impressiona veure les ganes que tenen d'ajudar-se entre si, i les sinergies que sorgeixen, sobretot, entre els que fa uns quants anys que es troben a la ciutat i els nouvinguts", afig la coordinadora d'Alumni de la UPV.

La pròxima reunió, en aquest cas entre persones titulades de la UPV residents a la capital llombarda, tindrà lloc a Milà el pròxim 18 d'abril.

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors