Technovation Challenge 2018 a la UPV

L'American Space València celebrarà aquest programa que ofereix a xiquetes l'oportunitat de convertir-se en emprenedores i líders tecnològiques

[ 22/11/2017 ]

El Technovation Challenge és un programa que anima a pares, mares i xiquetes de 10 a 18 anys a participar en unes sessions formatives per a adquirir habilitats relacionades amb la tecnologia i desenvolupar les seues pròpies aplicacions. El seu objectiu és incrementar la presència de dones en l'àmbit cientificotècnic i oferir-los l'oportunitat d'aprendre destreses que els permeten liderar equips tecnològics i emprendre.

Les sessions del programa comencen al novembre i organitzen les xiquetes participants en diferents grups. A partir del gener, aquests equips es reuneixen setmanalment dues hores amb personal mentor especialitzat fins a l'abril. En finalitzar el programa, cada grup ha d'haver programat una app que faça front a un problema social i desenvolupat un pla de negoci.

Aquesta iniciativa va sorgir el 2009 i, des de la seua creació, més de 15.000 xiquetes de 100 països n'han format part. La participació en la convocatòria local de València pot donar accés a la fase internacional.

Xarrada informativa

El American Space València, lloc on es realitzarà el Technovation Challenge, ofereix una xarrada informativa sobre aquest programa el dissabte 25 de novembre, a les seues instal·lacions. La sessió serà impartida per María José Valero, membre de Power to Code, una organització sense ànim de lucre l'objectiu de la qual és potenciar el coneixement STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Math), així com les capacitats de lideratge i emprenedoria en xiquetes, adolescents i dones.

El registre per a la xarrada pot realitzar-se des de la mateixa pàgina de l'American Space València, així com accedir a informació addicional sobre el programa.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom