Beques Vulcanus

Ja hi ha oberta una nova convocatòria per a realitzar pràctiques professionals al Japó. La data per a inscriure's finalitza l'11 de gener del 2018

[ 06/11/2017 ]

Ja s'ha obert la convocatòria de les beques Vulcanus 2017 per a realitzar un programa d'aprenentatge pràctic al Japó. Estan dirigides a estudiants a partir del quart curs universitari o del postgrau en la branca d'enginyeria o de ciències, amb matrícula durant el curs acadèmic 2017-2018 en una universitat de la Unió Europea.

El programa inclou un curs intensiu de japonès de quatre mesos, un seminari d'una setmana al país nipó i la realització de pràctiques remunerades durant un període de vuit mesos en una empresa japonesa. Tant el seminari com el curs de japonès són completament gratuïts.

El programa comença al setembre i acaba a l'agost de l'any següent, per a ajustar-se a l'any acadèmic dels estats membres de la UE. Les candidates i candidats seran seleccionats segons una sèrie de criteris, com l'historial acadèmic; l'opinió del seu professorat; la motivació per al lloc; els coneixements d'anglès, tant escrit com oral; l'actitud cap a les relacions entre Europa i el Japó, i la capacitat d'adaptació a una cultura diferent.

A més, quant als objectius d'aquest programa, les persones beneficiàries d'aquestes beques podran estudiar la gran varietat de tecnologies avançades emprades per una companyia al Japó. D'altra banda, aprendran l'idioma i apreciaran la cultura a través d'una experiència enriquidora a l'estranger.

Respecte a la dotació econòmica, l'alumnat elegit rebrà una subvenció d'1.900.000 iens (prop de 17.000 euros) per a cobrir les despeses del viatge d'anada al Japó i tornada, i les despeses de manutenció. A més, serà allotjat per l'empresa que l'acull durant els 12 mesos d'estada.

El programa de beques Vulcanus al Japó està finançat per l'empresa japonesa d'acolliment i el Centre UE-Japó per a la Cooperació Industrial. La convocatòria estarà oberta fins al dijous 11 de gener del 2018 a la UPV. El lliurament de sol·licituds es realitza al Servei Integrat d'Ocupació (SIO), que es troba a l'edifici Nexus - 6G del campus de Vera de la UPV.

Des de l'enllaç que figura a peu de pàgina es pot accedir al formulari de sol·licitud, com també a més informació sobre aquest programa de beques.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom