Empar Marco, en la UPV

La directora de la Corporació Valenciana de Mitjans de comunicació analitza el dijous 19 (12.45 h, ETSIT) el present i futur del sector

[ 17/10/2017 ]

Empar Marco, actual directora de la Corporació Valenciana de Mitjans de comunicació, serà la protagonista principal de la Jornada Anual de la Càtedra Telefònica, que tindrà lloc el dijous 19 d'octubre en el saló d'actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Telecomunicació (ETSET-UPV).

L'esdeveniment, que donarà començament a les 12.15 hores i serà d'accés lliure fins a completar l'aforament del recinte, serà inaugurat pel rector de la Universitat Politècnica de València (UPV), Francisco Mora, i el director territorial de Grans Empreses i Administracions Públiques de Telefónica.

Filòloga i periodista

Després de la lectura de l'informe anual d'activitats de la càtedra, a les 12.45 h donarà començament la conferència de Marco, titulada El futur i el present del sector audiovisual valencià. Després d'ella, tindrà lloc un breu col·loqui amb els assistents.

Llicenciada en filologia hispànica, Marco ocupa el seu lloc actual des del passat mes de març. Prèviament, va ser delegada a la Comunitat Valenciana de TV3, corresponsal d'Avui, La Vanguardia i Catalunya Ràdio, i col·laboradora de les revistes Mètode i El Temps, i del diari El País. Així mateix, en els seus inicis, va treballar primer com a lingüista i posteriorment com a redactora en Canal 9.

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors