Transition Cities

InnDEA València llança un concurs d'idees per a seleccionar projectes innovadors contra el canvi climàtic

[ 05/07/2016 ]

L'Ajuntament de València, a través d'InnDEA València, ha llançat la tercera edició del concurs d'idees per a projectes de lluita contra el canvi climàtic, amb l'objectiu, un any més, de seleccionar projectes innovadors relacionats amb l'eficiència energètica i la reducció d'emissions de gasos d'efecte hivernacle a l'atmosfera, amb un enfocament social i que puguen aplicar-se a la ciutat.

Aquest concurs forma part del projecte Transition Cities, impulsat per Climate-KIC, una iniciativa de l'Institut Europeu d'Innovació i Tecnologia que impulsa la innovació en la batalla contra el canvi climàtic. En aquest projecte europeu València hi participa juntament amb les ciutats de Birmingham, Bolonya, Mòdena, Budapest, Castelló, Frankfurt i Breslau.

Se cerquen propostes sobre l'eficiència energètica i la reducció de gasos d'efecte hivernacle

El Concurs d'Idees Transition Cities 2016 "seleccionarà projectes innovadors relacionats amb l'eficiència energètica i la reducció d'emissions de gasos d'efecte hivernacle a l'atmosfera. Aquests, a més, han de tenir un enfocament social i han de poder-se executar a la nostra ciutat".

Enguany els participants en el concurs podran presentar-hi projectes que responguen a quatre reptes: la conscienciació ciutadana sobre el canvi climàtic, propostes innovadores sobre eficiència energètica, solucions per a combatre la pobresa energètica i idees per a contribuir a la millora de la mobilitat sostenible de la nostra ciutat.

El concurs té dues categories: Experiment, per a projectes que desenvolupen idees innovadores completament noves, i Service Innovation Grant, per a projectes que demostren l'aplicabilitat de la tecnologia ja existent a altres contextos, ja siguen geogràfics, socials, econòmics, etc.

37.500 euros en premis

El jurat triarà entre els projectes presentats 10 finalistes, que exposaran al final d'aquest mes els seus treballs, i posteriorment s'escolliran els projectes guanyadors en les dues categories. Les persones guanyadores aconseguiran el finançament per a desenvolupar els seus treballs, amb pressupostos d'un màxim de 21.700 ? per a la modalitat Experiment, i de 7.900 ? per a dues subcategories en la de Service Innovation Grant.

A la fi del mes es coneixeran els projectes guanyadors que optaran a finançament per a desenvolupar els seus treballs. InnDEA destina un total de 37.500 euros als projectes guanyadors.

Els qui vulguen participar en aquesta convocatòria podran trobar-ne les bases i la sol·licitud per a presentar-s'hi en el perfil del contractant de la pàgina web d'InnDEA.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom