Exàmens de CERTACLES i TOEIC

La UPV obri el període de matriculació per a les proves de certificació d'anglès

[ 11/04/2016 ]

La Universitat Politècnica de València, a través del Centre de Llengües (CDL), ha obert el període de matriculació per als exàmens de certificació d'anglès per a tots els membres de la comunitat universitària.

Les proves d'acreditació CERTACLES es realitzaran el pròxim mes de juny, per als nivells A2, B1 i B2 d'anglès. L'examen escrit tindrà lloc el dia 11 de juny, i l'oral, un dia comprès entre el 6 i el 10 de juny, a les instal·lacions del CDL.

Aquests certificats seran vàlids per a poder acreditar el coneixement d'una llengua estrangera des del nivell A2 fins al nivell C1, en graus, postgraus, màsters universitaris, programes de mobilitat, etc. dels membres de la comunitat universitària de la UPV. La inscripció estarà oberta en la web del CFP fins al 16 de maig.

Així mateix, els estudiants i membres de la comunitat universitària que desitgen obtenir el certificat de nivell d'anglès TOEIC també poden examinar-se a la UPV. El TOEIC és la certificació oficial de llengua anglesa més demandada en el món, que es manté com l'examen més sol·licitat per a l'avaluació del nivell d'anglès en l'àmbit professional.

El CDL de la UPV és centre oficial certificador del TOEIC a la ciutat de València, gràcies a un acord subscrit l'any passat amb la firma Capman Testing Solutions (Capman SL), distribuïdora de la plataforma d'acreditació de nivells en llengua anglesa TOEIC, la més usada i demanada en el món professional per a avaluar el nivell d'anglès.

El TOEIC (Test of English for International Communication) és un certificat oficial admès per l'ACLES (Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior) que permet acreditar el nivell d'anglès en les quatre habilitats (listening + reading + speaking + writing).

A diferència d'altres exàmens i proves d'acreditació, és un examen que no s'aprova ni se suspèn, sinó que s'obté una puntuació i el seu nivell corresponent (A1, A2, B1, B2, C1) del Marc comú europeu de referència per a les llengües (MCERL). El TOEIC també permet a les persones candidates elegir si s'examinen simultàniament de les quatre destreses, de dues (listening and reading o speaking and writing) o, fins i tot, per separat. "És una avaluació vàlida i fiable reconeguda internacionalment, amb una durada aproximada de tres hores i trenta minuts (3 h 30 min).

Així mateix, amb el TOEIC no s'és apte/a o no apte/a, sinó que el seu informe de puntuació inclou informació detallada sobre 13 paràmetres diferents del domini de l'ús de l'anglès. Amb això, els estudiants poden optimar la seua formació en anglès en cost i temps, o demostrar el seu domini d'habilitats concretes per a un lloc de treball.

Gràcies a aquest acord, la Universitat Politècnica de València fa un pas més oferint als seus estudiants i públic en general, la possibilitat de certificar el seu nivell d'anglès amb el TOEIC, l'únic examen que certifica tots els nivells del MCERL (A1, A2, B1, B2, C1).

D'aquesta forma, els alumnes de la UPV poden accedir a obtenir aquesta certificació oficial (que és utilitzada en més de 180 països per més de 17.000 empreses en els processos de selecció), la qual cosa els ajudarà a millorar la seua ocupació i a incrementar les seues possibilitats en el món laboral a nivell nacional i internacional. Però també a nivell acadèmic, per a certificar el nivell de competència lingüística per a completar el currículum de la titulació de grau que estiguen cursant o, fins i tot, per a accedir a programes de màster i postgrau.

En concret, aquesta certificació del TOEIC és acceptada per l'ACLES i la CRUE, i té validesa en moltes universitats per a l'obtenció del grau; per a l'accés a màsters o escoles de negocis, o per a l'habilitació del professorat bilingüe. Els exàmens per a obtenir aquesta certificació es realitzaran el pròxim 20 de maig. El termini de matrícula està obert fins al 4 de maig del 2016 i es formalitza de forma virtual a través de la pàgina web del CFP de la UPV.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom