Comunica2

Wicho, Esther Vargas, Toño Fraguas i Cristina Pablos, entre els participants de la sisena edició del congrés internacional sobre xarxes socials

[ 09/02/2016 ]
Comunica2

El campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) acull els dies 25 i 26 de febrer la sisena edició del congrés internacional sobre xarxes socials Comunica2.

Considerat un dels esdeveniments sobre comunicació social més importants del panorama nacional per la qualitat dels seus ponents, Comunica2 reuneix en dos dies personalitats del nivell d'Esther Vargas (clasesdeperiodismo.com), Yolanda Tejado (Fundéu BBVA), Javier Salas (Materia), Ana Ormaechea (Prodigioso Volcán/Cuonda), Wicho (Microsiervos.com), Francisco Polo (change.org) o el periodista Toño Fraguas, entre molts altres.

Presentat per Toni Garrido i amb ponències com "Humor i sàtira en Internet", amb @gerardotc, @mimesacojea, Raquel Sastre o @diostuitero

La presentació de l'esdeveniment serà a càrrec del periodista Toni Garrido. Amb un currículum que abasta des de la Cadena SER fins a RNE, passant per TeleMadrid, Telecinco, Antena3, La2, Els 40, Canal+ o Europa FM, entre altres, Garrido és el fundador d'Animal Media i l'actual líder a Espanya d'Animal Maker Studio, una plataforma impulsora de continguts multimèdia enfocada a l'àmbit publicitari.

El programa, que pots consultar de manera íntegra en l'enllaç situat a peu de pàgina, inclou múltiples tallers, taules redones i ponències de primer nivell, amb una temàtica actual, variada i d'interès, com ara: emprendre en nous mitjans, paraules i imatge, nadius digitals, Instagram com a eina de divulgació científica, editar en Wikipedia, causes socials en la xarxa, spoiler alert (les sèries en les xarxes) i un llarg etcètera.

A més dels noms ja citats, cal assenyalar també la presència d'@gerardotc, @mimesacojea, Raquel Sastre i @diostuitero en la taula redona "Humor i sàtira en Internet", així com la de Cristina Pablos del Águila -responsable d'Estratègia Digital i Transmèdia en Canal+, reconeguda per projectes vinculats a la innovació audiovisual com 19Reinos, el joc realitzat dins de la campanya "Si ho vius, és veritat" que Canal+ va realitzar per al llançament de la quarta temporada de Joc de trons- en la taula redona "Spoiler alert. Les sèries en les xarxes".

Inscripció oberta

La inscripció per a assistir presencialment a Gandia a Comunica2 ja està oberta (enllaç directe també a peu de pàgina). Per a aquells que no puguen acudir en persona, l'organització ofereix també la possibilitat de seguir l'esdeveniment via reproducció en temps real.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom