L'Hora del Codi

L'ETSINF-UPV se suma, amb més tallers de Scratch, a la iniciativa mundial per a acostar el pensament computacional als xiquets, del 7 al 13 de desembre

[ 02/12/2015 ]
L'Hora del Codi

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica de València (ETSINF-UPV) s'ha adherit a L'Hora del Codi, una iniciativa mundial que té com a objectiu acostar el pensament computacional als més joves.

Amb una participació de milions d'estudiants de més de 180 països, L'Hora del Codi és una campanya internacional perquè xiquets i xiquetes d'arreu del món passen 60 minuts jugant, aprenent i creant amb tecnologia.

La importància de saber programar

Per sumar-se a la iniciativa, l'ETSINF-UPV ha ampliat el nombre de tallers de programació en Scratch entre el 7 i el 13 de desembre. Aquests constaran d'una breu presentació, la projecció d'un documental sobre la importància de saber programar en l'actualitat, i l'explicació de la plataforma, una eina que permet, de forma senzilla, familiaritzar-se amb l'àmbit.

Per completar cada taller, es plantejaran senzilles activitats que els alumnes podran resoldre utilitzant Scratch, com ara la creació de jocs o animacions.

No es requereix experiència prèvia

Qualsevol persona, sense cap límit d'edat, pot participar en L'Hora del Codi, ja que a més no es requereix experiència prèvia per a adquirir formació bàsica en una competència que reflecteix la sistematització de la manera en què les persones resolem els problemes a través de la nostra sagacitat i creativitat.

Disponibilitat de sessions

L'ETSINF-UPV convida qualsevol centre d'educació que ho vulga a participar en aquests tallers formatius. Per a fer-ho, n'hi ha prou de contactar amb museo@inf.upv.es i consultar la disponibilitat de sessions.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom