Desafiament Verd UPV

2.000 globus d'agraïment per a culminar, el Dia Europeu sense Cotxes, la setmana de la mobilitat sostenible

[ 22/09/2015 ]
Desafiament Verd UPV

La Universitat Politècnica de València (UPV) està repartint, des de les 8 h del matí, a través de l'Àrea de Medi Ambient, més de 2.000 globus verds amb la paraula "Gràcies" entre els vianants, ciclistes i usuaris del transport públic que accedeixen al campus de Vera (València) respectant i promovent el Dia Europeu sense Cotxes, que se celebra avui dimarts en més de 1.600 ciutats del continent.

Implicada en la necessària labor de conscienciació social, també està duent a terme la col·locació d'aproximadament 4.500 multes simulades en els parabrises dels automòbils aparcats en qualsevol dels onze pàrquings del campus.

Més de 950 membres de la UPV compromesos a no fer ús del cotxe durant tot el dia d'avui

Amb aquesta simbòlica acció sorpresa, la UPV posa el punt final a la campanya Desafiament Verd UPV de promoció de la mobilitat sostenible, duta a terme durant aquesta última setmana amb l'objectiu de promoure els desplaçaments al campus en transport no contaminant, i disminuir així les emissions de diòxid de carboni a l'atmosfera, l'aire de la qual tots respirem.

La iniciativa, que va començar dilluns passat, dia 14, ha aconseguit reclutar quasi mil persones de la UPV -alumnat, professorat, personal investigador, personal d'administració i serveis, etc.- que s'han compromès a través del comptador verd (l'enllaç al qual figura a peu de pàgina) a deixar avui el cotxe a casa durant tota la jornada.

Notícia UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant