Mostra el teu talent

S'amplia fins al 30 de setembre el termini per a participar en la II edició del concurs emprenedor universitari STARTUPV 2k15. S'atorgaran un total de 15.000 euros en premis

[ 21/09/2015 ]

L'Institut IDEES de la Universitat Politècnica de València convoca els estudiants a participar en la II edició del concurs emprenedor universitari STARTUPV 2k15, un certamen que enguany premiarà no sols les idees de negoci innovadores dels estudiants, sinó també les seues capacitats tècniques i les habilitats per a resoldre desafiaments plantejats per les empreses.

L'objectiu de la convocatòria és captar el talent emprenedor de l'alumnat de la UPV. Amb aquesta finalitat, s'han establit tres modalitats: Premis Idea 2K15, a les millors idees emprenedores; Premis Challenge Open Innovation 2K15, per a solucions òptimes a reptes empresarials, i Premis TFG-TFM-PFC a les millors adaptacions de treballs acadèmics a la creació de negocis reals.

Tres modalitats i un total de 15.000 euros per a repartir en premis

Per a participar en la primera categoria, s'ha de presentar, de forma individual o per equips, una idea de negoci innovadora i viable comercialment basada en qualsevol sector.

Per la seua banda, el Challenge Open Innovation pretén establir un nexe d'unió entre empreses i talent de la UPV per a fomentar la innovació oberta. D'aquesta manera, l'objectiu és premiar estudiants de la UPV que, sense tenir una idea emprenedora, puguen emprar les seues habilitats i coneixements per a la resolució de reptes empresarials plantejats per l'Institut IDEES de la UPV a partir d'exemples de reptes d'empreses IDEES de la UPV.

Finalment, la tercera categoria està dirigida a estudiants de la UPV matriculats en el curs acadèmic 2014-2015 que presenten un treball de fi de grau o de màster, o un projecte final de carrera, en desenvolupament o ja presentat, adaptat per a convertir-se en un negoci viable.

El termini per a participar en qualsevol de les tres modalitats del concurs s'ha ampliat fins al 30 de setembre. S'atorgaran un total de 15.000 euros en premis distribuïts entre les diferents categories.

Tota la informació sobre el concurs, així com els formularis de participació, estan disponibles en la web de l'Institut IDEES de la UPV.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic