Beques per a titulats

Es convoquen 12 beques per a la realització d'activitats formatives d'investigació. El termini de sol·licitud està obert fins al pròxim 7 de juliol.

[ 18/06/2015 ]

La Fundació de la Comunitat Valenciana per al Foment d'Estudis Superiors (FFES) convoca 12 beques per a titulats superiors universitaris interessats a completar la formació mitjançant la realització d'activitats formatives de recerca.

La finalitat d'aquestes beques, convocades per la FFES, és impulsar la realització d'accions educatives formatives en recerca per a postgraduats, en diferents àrees de coneixement.

En concret, es tracta de dues beques per a l'àrea de patrimoni documental del Tribunal de les Aigües: estudi i inventari; dues beques per al fons documental de la Família Borja: catalogació i estudi dels documents de l'arxiu secret del Vaticà; una beca per al Sistema Arxivístic de la Comunitat Valenciana, estudi i inventari; una beca per al patrimoni del Reial Monestir de la Santíssima Trinitat: conservació i divulgació; una beca per a Patrimoni Etnològic i Immaterial de la Comunitat Valenciana: conservació i divulgació, i una beca més per a Patrimoni Romà i Arqueològic de la Comunitat Valenciana: conservació i divulgació.

Així mateix, es convoca una beca per a l'Àrea d'Art Rupestre de la Comunitat Valenciana: conservació i divulgació, una beca per a Patrimoni Paleontològic de la Comunitat Valenciana: conservació i divulgació, una beca per al Sistema Museístic de la Comunitat Valenciana: conservació i divulgació, i, finalment, una beca per a l'Àrea de les Arts i el Disseny a la Comunitat Valenciana: didàctica i divulgació.

Requisits per a accedir a les beques

Entre els requisits que se sol·liciten als titulats universitaris que volen accedir a algunes de les 12 beques, hi ha el de no ser major de 35 anys; estar en possessió d'un títol oficial universitari (i, si escau, dels coneixements específics per a cada classe d'activitat); que no hagen transcorregut més de tres anys des de l'obtenció d'aquest, i tenir una nota mitjana en l'expedient acadèmic igual o superior a 7.

La durada de la beca és de 12 mesos i pot prorrogar-se, sense necessitat de nova convocatòria, per un període màxim de 12 mesos addicionals, sempre que el desenvolupament de l'activitat que s'estiga efectuant així ho requerisca o aconselle. Així mateix, la dotació de cadascuna de les beques és de 1.200 euros mensuals.

El termini per a presentar les sol·licituds finalitza el pròxim 7 de juliol del 2015. Les persones candidates han de fer arribar la sol·licitud, juntament amb la documentació, a la Fundació de la Comunitat Valenciana per al Foment d'Estudis Superiors (FFES), via correu electrònic a info@ffes.es.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic