Beques i pràctiques remunerades

Si t'estàs plantejant realitzar pràctiques, t'oferim algunes convocatòries de beques a les quals pots inscriure't abans de l'estiu.

[ 05/06/2015 ]

Ja està oberta la convocatòria per a fer pràctiques remunerades en el Comitè Econòmic i Social Europeu, dirigides a titulats universitaris, amb la finalitat de que puguen aprendre sobre les funcions i activitats del CESE i adquirir una experiència professional en un entorn multicultural.

Les pràctiques es realitzen a Brussel·les, tenen una durada de 5 mesos i estan dirigides a estudiants que tinguen coneixements en les àrees administrades pel Comitè (agricultura i desenvolupament rural, economia i cohesió social, ocupació, serveis socials i ciutadania, relacions exteriors, mercat, producció i consum, transport, energia, infraestructures i societat de la informació).

L'objectiu de les pràctiques és que el personal becari conega la funció i les activitats del Comitè, i complete la seua formació aplicant els coneixements adquirits durant els estudis.

Per a sol·licitar les pràctiques, cal enviar el formulari que trobareu en la pàgina web del Comitè Econòmic i Social. Les pràctiques gestionades en la convocatòria actual començaran el 16 de febrer del 2016, i el termini de sol·licitud acaba el 30 de setembre del 2015.

A més del període de pràctiques remunerades, el Comitè Econòmic i Social ofereix la possibilitat de realitzar un període més curt i no remunerat, d'un a tres mesos de durada. Són les short-term traineeships i estan obertes tant a titulats com a estudiants universitaris. La inscripció està oberta durant tot l'any i la sol·licitud ha d'enviar-se per correu electrònic.

També la Fundació SEPI convoca 50 beques corresponents al Programa xarxa elèctrica d'Espanya (REE) Pràctica+ 2015, dirigides a titulats universitaris de determinades especialitats (dret, ADE, ciència i enginyeria), titulats de màster i titulats de cicles formatius superiors. Les pràctiques tenen una durada de nou mesos; es desenvolupen en qualsevol dels centres de REE a Espanya, i el començament és -per a la majoria dels becaris- al novembre del 2015. El termini de sol·licitud acaba el pròxim 31 de juliol.

Per la seua banda, la Fundació ONCE ha llançat la segona edició del programa de beques Oportunitat al Talent, amb el qual es vol promoure una formació d'excel·lència, i afavorir la mobilitat transnacional i l'especialització dels estudiants universitaris amb discapacitat en àrees d'especial ocupabilitat. En total s'ofereixen sis modalitats de beques: modalitat transnacional; màster i postgraus; doctorat; recerca; pràctiques en empreses, i beques de la Fundació ONCE-INECO per a estudiants d'enginyeries.

D'una banda, s'oferiran 20 beques de 6.000 euros per cada estudiant per a la modalitat de mobilitat transnacional, destinades a alumnes de grau o de màster matriculats en alguna universitat estrangera. També s'oferiran 20 beques de màster i postgrau, la quantia per alumne de les quals és de 3.000 euros, i on podran postular-se aquells estudiants amb un grau o equivalent, matriculats o preinscrits en un màster oficial de qualsevol universitat espanyola o institució de prestigi reconegut.

Dins del marc d'aquest programa, es convoquen 10 places per a pràctiques en empreses, amb una quantia de 600 euros durant sis mesos, destinades a estudiants d'últim curs de grau o equivalent, màster o titulats que hagen finalitzat els estudis de grau o similar en els dos últims anys en qualsevol universitat espanyola. Per a aquestes categories, les sol·licituds -que s'han de dirigir a la Fundació ONCE- poden enviar-se fins al 10 d'octubre.

També s'han convocat dues beques de doctorat, que són d'una quantia de 12.000 euros anuals, prorrogable a dos. Els sol·licitants han de ser universitaris en possessió de màster o titulació equivalent, i matriculats de doctorat en alguna universitat espanyola. A més, s'han convocat dues beques de recerca, dotades amb 25.000 euros anuals per alumne, prorrogables a dos anys. Estan destinades a doctors de qualsevol disciplina amb un projecte investigador per desenvolupar en una universitat o centre de recerca de prestigi reconegut.

Les persones interessades que desitgen sol·licitar alguna de les beques, poden informar-se, i descarregar i presentar la sol·licitud mitjançant el formulari penjat en la pàgina web de Fundació ONCE, en becas.fundaciononce.es. Les sol·licituds per a les beques de doctorat i recerca s'han de dirigir a la Fundació ONCE entre el 29 de juliol i el 16 d'octubre. Les candidatures es presenten únicament per via telemàtica.

Per la seua banda, la consultora Deloitte ha obert la primera convocatòria del programa de beques d'excel·lència per a estudiants que hagen decidit fer un màster el pròxim curs 2015-2016.

Deloitte cobrirà a les candidates i candidats seleccionats part del cost del màster, premiant així el seu esforç i el seu talent. A més, els donarà l'oportunitat d'incorporar-se a la firma per a realitzar les pràctiques del màster, amb la possibilitat de continuar posteriorment ací la carrera professional.

La consultora concedirà anualment un total de 10 beques, que cobriran el 75% del cost de la matrícula del màster, amb un màxim de 4.000 € per persona.

El termini per a enviar el formulari de sol·licitud i la documentació requerida en la convocatòria està obert fins al pròxim 11 de setembre. El dia 2 d'octubre es farà pública la llista definitiva dels candidats seleccionats.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic