La Universitat Politècnica de València (UPV) i l'empresa Consum organitzen la VII Jornada de Comercialització Càtedra Consum-UPV, que tindrà lloc el pròxim dilluns, 20 d'abril, a la sala d'actes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural (ETSEAMN-UPV, edifici 3P).
Allí, a les 11.15 hores, amb accés lliure fins a completar la capacitat del recinte, començarà la conferència "El valor de la marca", a càrrec d'un ponent d'excepció, Enrique Loewe Lynch, president d'honor tant de Loewe com de la seua Fundació, creada el 1988.
Personalitat fonamental en la gran expansió nacional i internacional de la marca
Nascut a Madrid el 1941, representa la quarta generació de la família que, des de la seua fundació, ha estat al capdavant de la Casa Loewe. Graduat en Ciències Econòmiques per la Universitat Complutense de Madrid, va ampliar els estudis amb una sòlida formació humanística.
El 1965 entra a treballar a Loewe, on desenvolupa successivament la seua activitat com a director de producte, director general i president de la companyia. Durant aquests anys, fomenta la gran expansió nacional i internacional de la marca; afavoreix la creació del prêt-à-porter propi i l'obertura de la línia d'home; promou les senyes d'identitat espanyoles en corbates i mocadors, i introdueix Loewe en la perfumeria de luxe, on aconsegueix una posició de lideratge en el sector.
Notícies destacades