2a convocatòria del Programa de Cooperació

Les beques estan destinades a alumnat de grau i cicles i màster oficial per a la realització de TFG, PFC, TFM o pràctiques de màster. Termini per presentar sol.licituds fins al 17 de juliol.

[ 23/03/2015 ]

El Centre de Cooperació al Desenvolupament de la Universitat Politècnica de València (CCD-UPV) ha llançat la segona convocatòria de beques del programa de cooperació al desenvolupament 2015, amb l'objectiu de fomentar la participació de l'alumnat de la UPV en projectes solidaris l'objectiu dels quals siga contribuir a la millora de les condicions de vida de les poblacions més vulnerables i marginades de països inclosos en les prioritats geogràfiques de la cooperació espanyola recollides en el Pla director 2013-2016.

Les ajudes són per a la realització als citats països de projectes i treballs finals de carrera (cicles i grau), tesines i pràctiques de màster (sempre que les pràctiques estiguen dins del pla d'estudis oficial). Queda exclòs l'alumnat de doctorat, de títols propis (matrícules del CFP) i d'intercanvi acadèmic (Erasmus, Sèneca, etc.).

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el pròxim 17 de juliol, a les 13 h. L'ajuda del CCD consisteix en una borsa de viatge (1.000 euros); ajuda de butxaca per a l'allotjament i la manutenció (400 euros al mes), i assegurança mèdica.

Les bases d'aquesta convocatòria es poden consultar en l'enllaç que figura a peu de pàgina.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic