Twittervistes científiques de la UPV

És fiable la informació sobre salut de les RRSS? Vicente Traver (@vtraver) respon el dijous 5, de 12 a 13 h, a totes les teues preguntes

[ 02/03/2015 ]
Twittervistes científiques de la UPV

Podem fiar-nos de la informació sobre salut que hi ha en la xarxa? Qui la controla? Fins a quin punt pot ajudar la telemedicina al pacient? En què consisteix el nou sistema de control remot de gestió per a la diabetis? Podem portar tot el nostre historial mèdic en una polsera intel·ligent?

La Universitat Politècnica de València (UPV) aprofita el potencial dels seus investigadors per a respondre a preguntes com aquestes i totes les que els usuaris desitgen realitzar a través de les twittervistes, un nou sistema d'entrevistes a través de la xarxa social Twitter que pretén acostar a qualsevol persona interessada els coneixements dels millors científics de la institució.

Vicente Traver, expert en l'ús sociosanitari de les TIC, twittentrevistat

La primera de les twittervistes es realitzarà a Vicente Traver, enginyer doctor en Telecomunicacions per la UPV i la recerca del qual gira entorn de l'ús de les TIC (tecnologies de la informació i les comunicacions) en el sector sociosanitari (telemedicina, salut en línia, intel·ligència ambiental.).

Així, el pròxim dijous 5 de març, entre les 12.00 i les 13.00 hores, el científic de la UPV contestarà a tot tipus de preguntes relacionades amb la innovació tecnològica per a la salut i el benestar. N'hi ha prou a formular-les a través de Twitter amb el seu nom d'usuari (@vtraver) i l'etiqueta #UPVTW.

Enviament de preguntes amb antelació

No obstant això, per a aquells que no puguen participar en temps real durant l'hora de la twittervista, la UPV ofereix la possibilitat d'enviar les preguntes prèviament amb l'etiqueta #UPVTW, i serà la mateixa institució la que les realitze a través del seu compte oficial: @upv.

Docent, director del grup SABIEN i expert en enginyeria biomèdica

Vicente Traver -la trajectòria del qual inclou ponències en més de 100 congressos, nombrosos articles i la participació en almenys 25 projectes finançats per entitats europees- dirigeix a la UPV el grup SABIEN (Innovacions Tecnològiques per a la Salut i el Benestar), que pertany a l'Institut d'Aplicacions de les Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions Avançades (ITACA-UPV).

A més, imparteix docència des del 2001 en assignatures sobre TIC i salut, i és membre de la Comissió Acadèmica del Màster Interuniversitari d'Enginyeria Biomèdica, del qual també és professor.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic