Beques de Doctorat

La Fundació Universia convoca aquestes ajudes a doctorands universitaris amb discapacitat.El termini de presentació de sol·licituds finalitza el pròxim 30 d'octubre.

[ 03/10/2014 ]

La Fundació Universia ha engegat la III convocatòria de beques de doctorat per a universitaris amb discapacitat, amb l'objectiu de donar suport al progrés dels estudiants en l'activitat formativa dins de la universitat, per a incrementar les oportunitats de consecució d'una ocupació de qualitat en l'àmbit docent i investigador.

El programa té la finalitat d'impulsar entre les persones amb discapacitat la consecució del títol de doctor; promoure la consecució del grau màxim de formació acadèmica, i facilitar la seua integració en grups de formació i recerca, científics i acadèmics.

En aquesta edició, Fundació Universia ha anunciat que oferirà tres noves beques per valor de 5.000 euros anuals cadascuna i que podran renovar-se per un període màxim de tres anys.

El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al pròxim dia 30 d'octubre, mentre que la resolució de les ajudes tindrà lloc abans de l'1 de desembre del 2014. Les persones interessades a accedir a una d'aquestes beques han d'acreditar que pateixen un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent i presentar la condició de doctorand.

Les beques de doctorat també compten amb l'assessorament del Comitè Espanyol de Representants de Persones amb Discapacitat (CERMI), que participarà en les tasques de selecció i avaluació de les sol·licituds.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic