Adjudicació de places vacants de graus

Si estaves en llista d'espera en alguna de les titulacions de grau de la UPV, consulta si hi has sigut admès i, si és així, matricula-t'hi el 28 de juliol

[ 25/07/2014 ]

Si estaves en la llista d'espera d'alguna de les titulacions de grau de la UPV, consulta ja si hi has sigut admès, a través de l'enllaç Resultats de preinscripció i assignació de places de la llista d'espera que trobaràs al peu de pàgina.

En aquest enllaç, si és que estàs admès, trobaràs també l'hora a la qual t'has de matricular. Recorda que la matrícula es fa a través d'Internet el dilluns 28 de juliol del 2014, i que és molt important dur-la a terme en l'horari assignat, ja que en cas contrari s'entendrà que renúncies a la plaça i aquesta serà assignada a un altre estudiant en llista d'espera .

Com pots formalitzar la teua matrícula?

El procediment de matrícula és no-presencial a través d'Internet. Excepcionalment, posat cas que no pugues disposar d'un ordinador amb connexió a Internet, pots acudir a l'aula habilitada al teu centre docent, a la qual podràs accedir segons la cita i la disponibilitat d'equips.

Tota la informació necessària per a dur a terme la matrícula la tens en el Sobre virtual de matrícula, l'enllaç del qual figura també en aquesta pàgina. Consulta-ho, t'interessa.

La matrícula l'has de fer mitjançant una aplicació informàtica a la qual pots accedir a través de l'Accés a automatrícula l'enllaç del qual pots trobar al peu de pàgina.

L'automatrícula per Internet et permet fer tots els tràmits administratius per a formalitzar la teua matrícula d'aquest curs sense necessitat d'emplenar impresos o formularis addicionals.

És convenient que et familiaritzes amb aquesta aplicació abans d'iniciar l'automatrícula. Per a fer-ho pots veure una presentació multimèdia que et facilitarà aquesta tasca (Videopresentació), així com consultar el manual corresponent, disponible en l'enllaç Web d'automatrícula.

Una vegada formalitzada la matrícula, aquesta és definitiva per a l'actual curs, llevat que les teues circumstàncies acadèmiques varien perquè sol·licites reconeixement de crèdits i se't concedisca. En aquest cas, una vegada s'haja incorporat aquest reconeixement al teu expedient, podràs sol·licitar al teu centre d'estudis l'ampliació de la teua matrícula.

Al mes de setembre, noves places en Enginyeria Elèctrica, ADE, Obres Públiques i Geomàtica i Topografia

Durant el mes de setembre s'obrirà termini per a sol·licitar matrícula en els següents graus: Enginyeria Elèctrica (EPS Alcoi), Administració i Direcció d'Empreses (EPS Alcoi), Enginyeria d'Obres Públiques (ETSECCP) i Enginyeria en Geomàtica i Topografia (ETSEGCT).

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic