- -
UPV
 

Enquesta de qualitat a la UPV

Enquesta de qualitat a la UPV

El 88'2% dels 8.000 enquestats estan satisfets amb els serveis prestats per les unitats administratives, tècniques i de gestió de la UPV

[ 24/07/2014 ]

Aproximadament 9 de cada 10 dels quasi 8.000 usuaris enquestats estan satisfets amb la qualitat dels serveis prestats per les unitats administratives, tècniques i de gestió de la Universitat Politècnica de València (UPV) durant l'any 2013.


Això es desprèn de l'informe que s'ha portat a terme en el marc del Pla Pegasus i s'ha fet públic recentment. Segons aquest informe, un 88'2% de les persones enquestades estan satisfetes amb els serveis prestats per la UPV, als quals assignen una nota mitjana de 6'30, lleugerament superior al 6'21 amb què els qualificaven el 2012.


L'informe, que arriba ara a la setena edició, recull l'opinió de diversos col·lectius, com són els equips directius de la UPV, els seus alumnes, el PAS (personal d'administració i serveis), el PDI (personal docent i investigador) i usuaris externs a la comunitat universitària.


Solament científics i metges obtenen una valoració millor


Aquestes dades situen la UPV entre les administracions públiques més ben valorades. Així, si n'extrapolàrem els resultats i els comparàrem amb altres estudis d'opinió pública, com ara el Baròmetre de confiança institucional elaborat per Metroscopia el 2013, la UPV hi apareixeria en els primers llocs entre les 40 institucions i grups socials analitzats.


En concret, hi ocuparia el tercer lloc, solament per darrere dels científics i els metges, i milloraria l'opinió que els ciutadans tenen sobre les universitats en general (novena posició) i sobre els funcionaris (dotzena posició).


Dos punts per damunt de la mitjana global de les administracions publiques


A més, la nota que rep per part dels usuaris (6,30) està molt per damunt de l'obtinguda per les administracions públiques (4,26), tant en la mitjana global com en el detall dels atributs valorats.


Això es dedueix en comparar els resultats de l'enquesta Pegasus amb l'últim baròmetre del Centre d'Investigacions Sociològiques (CIS). Les persones enquestades puntuen amb un 6,09 la informació relacionada amb els serveis de la UPV -molt per damunt de la mitjana de les administracions (3,92)-, amb un 6,68 la professionalitat del personal de la UPV -enfront del 4,97 global- i amb un 6,64 el tracte rebut per la UPV -enfront del 5,03 general.




Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share


Notícies destacades


Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom
Edicions Maior: 25 anys Edicions Maior: 25 anys
La UPV exhibeix una selecció excepcional de la històrica galeria balear, referència internacional de la gràfica contemporània
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
La UPV, reconeguda com a millor universitat d'Espanya per a estudiar tant Enginyeria Agroalimentària i Forestal com Art i Disseny
Activa el teu futur Activa el teu futur
El CFP organitza tallers, ponències i activitats per a donar a conèixer els títols propis de la UPV
Èxit de la nova edició del Fòrum d'Ocupació del campus de Gandia Èxit de la nova edició del Fòrum d'Ocupació del campus de Gandia
Més de 300 joves han assistit a la fira de l'ocupació, que ha reunit 44 entitats amb un centenar d'ofertes



EMAS upv