CleanLaunchpad 2014

Premi a les millors idees de negoci per a combatre el canvi climàtic. La competició, en la qual poden participar estudiants i investigadors, està oberta fins al pròxim 4 de juliol

[ 12/06/2014 ]

AVAESEN i Climate-KIC cerquen promocionar les millors idees de negoci del mercat europeu. Per a això han llançat CleanLaunchpad, la competició més gran d'Europa d'idees de negoci en l'àmbit del canvi climàtic, que tindrà lloc el 21 d'octubre a València; a més, la gran final europea se celebrarà també a València.

CleanLaunchpad està oberta a qualsevol persona emprenedora (estudiants, investigadors, organitzacions públiques, empreses emergents, pimes, consultories, enginyeries, etc.) que tinga una idea de negoci relacionada amb la mitigació d'emissions de CO2, tecnologies netes, eficiència energètica, xarxes intel·ligents, transport sostenible i edificació sostenible.

El programa forma part de l'estratègia europea per a impulsar el potencial europeu d'innovació i incrementar la competitivitat del nostre mercat en un context global, amb el llançament de les idees de negoci més innovadores i la comercialització de les millors tecnologies que mitiguen i combaten el canvi climàtic.

La competició està oberta a participants d'Espanya, Hongria, Alemanya, el Regne Unit, Suècia, Itàlia, Polònia, Xipre i Grècia, sent liderada a Espanya per l'Associació Valenciana d'Empreses del Sector de l'Energia (AVAESEN).

Premis de fins a 10.000 euros per a les millors idees d'innovació verda

Les tres persones finalistes poden guanyar fins a 10.000 euros i seran admeses directament en Climate-KIC Accelerator, el major programa d'acceleració de la Unió Europea, on les grans idees es transformen en grans èxits comercials.

Després d'una primera volta de selecció, els finalistes participaran en una sèrie de tallers o seminaris, on convertiran les seues idees en models de negoci d'èxit, abans de competir el 21 d'octubre davant d'un jurat d'experts internacionals.

La gran final europea tindrà lloc el 29 d'octubre a València

La final europea de CleanLaunchpad tindrà lloc al festival, el 29 d'octubre, a València, i cada país presentarà tres finalistes, que seran jutjats depenent de l'impacte de la seua idea sobre el canvi climàtic, el potencial de creació d'ocupació, la viabilitat del model de negoci i la motivació dels concursants.

Els guanyadors de la final europea rebran, a més, premis de 10.000 euros, 5.000 euros i 2.500 euros.

Participa-hi!!

Envia la sol·licitud de participació a través de la web oficial del concurs. El termini per a presentar les sol·licituds a Espanya està obert fins al pròxim 4 de juliol del 2014, i la inscripció es pot realitzar a través de la pàgina web de CleanLaunchpad o de l'AVAESEN.

Podeu trobar més informació en la web de l'Institut IDEES

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant