Beques Talentum Universities 2014

Telefónica ofereix 100 beques remunerades per a titulats universitaris, menors de 30 anys. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 4 de maig de 2014

Sota el programa Talentum Universities, l'operadora ofereix un total de 100 beques remunerades, a les quals poden optar joves amb titulació de tot Espanya. Les beques tenen una durada de 12 mesos i estan dirigides a titulats universitaris, principalment de carreres tècniques, amb una edat de fins a 30 anys.

Si només et falta la presentació del projecte de fi de carrera, i sempre que pugues presentar-lo abans de la incorporació en Telefónica Espanya, també hi pots participar.

Pràctiques remunerades

Talentum Universities és un programa de beques de llarga durada que constitueix una oportunitat per a l'aproximació de joves titulats a la realitat empresarial, a través de la formació pràctica i fomentant la seua integració en el mercat laboral.

El programa té com a finalitat facilitar a joves amb titulació universitària períodes de formació pràctica en projectes estratègics de diferents àrees de l'empresa, principalment en desenvolupament de serveis i sistemes, operacions i xarxa, màrqueting i serveis comercials. L'inici de la beca està previst, en principi, per a l'1 de juliol del 2014.

En finalitzar el període de la beca, d'acord amb l'exercici i l'aprenentatge durant el programa, Telefónica podrà oferir l'oportunitat d'incorporació a l'empresa. En anys anteriors, més del 96% del personal becari va passar a formar part de la plantilla de Telefónica.

En concret, les beques estan dirigides principalment a joves amb titulacions d'Enginyeria Tècnica i Superior en Telecomunicació, Informàtica i Industrials, com també amb títols relatius a àrees econòmiques com Administració d'Empreses, Dret i Economia, entre altres.

Procés de selecció

Per a participar en el programa heu d'anar a la web de la fundació SEPI, on es poden consultar les titulacions i els requisits requerits, les bases del procés i la documentació pertinent per a realitzar la inscripció.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic