21 dies d'activitats

La Setmana de la Ciència arriba als campus d'Alcoi i Gandia amb una completa programació, que inclou xarrades de Marina, Savater i una presentació de les Google Glass.

La presentació de les Google Glass és un dels actes centrals de la Setmana de la Ciència a la Universitat Politècnica de València, que, al campus de Gandia, es perllonga fins al 17 de novembre. Alfonso Andreo, director de Màrqueting i Comunicació de Droiders, serà l'encarregat de fer la demostració d'aquest dispositiu el dijous 7 de novembre, a les 12.30 h, a l'aula magna de l'Escola Politècnica Superior de Gandia.

Droiders és l'empresa espanyola seleccionada per Google per a dissenyar aplicacions per a les Google Glass. Alfonso Andreo parlarà de com és l'experiència de portar aquestes ulleres i de com milloren els actuals telèfons mòbils; també farà una demostració i respondrà a les preguntes del públic. Per motius de seguretat, molt poques persones han tingut accés a aquesta tecnologia fins ara.

La Setmana de la Ciència al campus de Gandia es completa amb multitud d'activitats: una conferència sobre els reptes de la gestió de l'aigua, impartida per Juan José Moragues; l'espectacle d'experiments científics Ciència Creativa, i l'exposició fotogràfica "Fotciencia10". També s'impartirà el taller Formació i treball en comunicació i noves tecnologies d'Internet i el taller Els secrets de la cervesa.

La Setmana de la Ciència a Alcoi

El campus d'Alcoi celebra 10 anys de Setmana de la Ciència, amb més de trenta activitats en poc més de quinze dies: conferències amb alguns dels millors pensadors espanyols, visites guiades, tallers, exposicions, etc. Entre altres, participen Juan Antonio Marina, que parla de l'educació del talent, i Fernando Savater, que diserta sobre ètica i ciència humanista.

A més, s'ha organitzat una observació astronòmica, una ruta micològica, un concurs de robòtica mòbil amb peces de Lego, una degustació de licors i destil·lats, una demostració en el Radio Club d'Alcoi i una visita guiada per jaciments del neolític. Completen aquesta programació les activitats de la Setmana Jove de la Ciència per a alumnes de batxillerat i cicles formatius, i el cicle la Màgia de la Ciència per a escolars de 6é de primària.

Si vols conèixer l'oferta completa dels campus d'Alcoi i Gandia, punxa en els enllaços que figuren a continuació. Les activitats estan obertes a tot tipus de públic: professionals de qualsevol àmbit, estudiants, mestresses, joves, persones grans, etc. L'assistència és gratuïta. La Setmana de la Ciència és una iniciativa del Ministeri d'Economia i Competitivitat, a través de la Federació Espanyola de Ciència i Tecnologia (FECYT).

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant