Premis Gedestic

Iván Peñarrocha guanya el primer premi de la tercera competició SEO organitzada per la càtedra Gedestic. Javier Hernández i Rubén Gómez hi aconsegueixen el segon lloc.

El divendres 25 de setembre es va celebrar el lliurament de premis de la tercera competició SEO organitzada per la càtedra Gedestic. Iván Peñarrocha en va resultar guanyador amb el treball titulat IPL, que va aconseguir posicionar diversos termes en els principals cercadors. El guardó està dotat amb 2.000 euros.

El segon premi va ser per a l'equip compost per Javier Hernández Torres i Rubén Gómez López, que van presentar el projecte TSeo1. David Calabuig, amb el treball Calaworld, va merèixer el tercer lloc; Rubén dels Santos va obtenir el quart lloc i, finalment, Daniel Moya i Emmanuel Maximiliano Alloza van aconseguir el cinquè premi amb el projecte Tu amb allotjament i jo sense domini.

El lliurament va tenir lloc a la sala d'actes de l'edifici de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica (ETSINF) i hi van participar el rector, Francisco José Mora Mas, representants de l'empresa Gedesco, el director de l'ETSINF, Eduardo Vendrell Vidal, i el director de la càtedra Gedestic, César Ferri.

Els equips finalistes havien presentat els projectes a un jurat d'experts format per Vicente Busó, responsable de màrqueting en línia en Gedesco Services; Alejandro Salom, president d'ISACA València; Jorge Serrano, professor de la UPV i professional de SEO MASmedios; José María Corbí, CEO de 130Caràcters, agència de publicitat en-línia; i César Ferri. A l'hora d'emetre la decisió, el jurat va tenir en compte l'exposició de les tècniques usades, els resultats obtinguts, així com aspectes que van des de l'originalitat a la qualitat general de cada projecte.

La Càtedra Gedestic naix el 2010, patrocinada per l'empresa Gedesco en col·laboració amb la UPV, a fi de promoure i desenvolupar iniciatives d'investigació i aplicar tecnologies de la informació a la millora de la competitivitat de les empreses. Entre les principals activitats de la Càtedra, destaca l'organització d'aquest concurs, que va ja per la tercera edició.

També porta a terme les jornades Gedestic, on assisteixen personalitats del món de les tecnologies de la informació i Internet, i altres activitats docents, incloent-hi el patrocini de cursos de formació i un títol propi, el d'Expert Universitari en Estratègia, Anàlisi i Posicionament Web, impartit a l'ETSINF.

Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant