Beques Santander

Si ets alumne de la UPV, pots sol·licitar una beca per a fer pràctiques remunerades en petites empreses. El termini s'obri el 15 de novembre del 2013.

L'objectiu d'aquestes beques és promoure la realització de pràctiques professionals remunerades en empreses xicotetes i mitjanes, i facilitar als estudiants la inserció laboral. L'estada a l'empresa té una durada mínima de tres mesos, que pot ampliar-se a sis a instàncies de la pime d'acolliment. Les pràctiques poden ser a mitja jornada o a temps complet i la retribució, depenent d'això, serà de 300 o 600 euros bruts al mes.

Les persones candidates han d'estar matriculades en qualsevol grau, màster universitari o títol propi impartits per la UPV i complir els requisits establits en la seua titulació per a la realització de pràctiques.

Si hi tens interès, el termini per a inscriure-s'hi està obert des del 15 de novembre del 2013 fins al 31 de gener del 2014. Acabat aquest període, la Universitat Politècnica de València es posarà en contacte amb els estudiants becats en el programa. Trobaràs tots els passos que has de fer per a participar com a estudiant de la UPV en els enllaços que figuren al peu de pàgina.

Amb aquesta són ja tres les edicions convocades pel Banc de Santander. En les dues anteriors, 135.000 estudiants van sol·licitar la beca, i més de 14.000 petites i mitges empreses van participar en el programa. A més, una quantitat important de pimes van perllongar el període de formació dels becaris, bé ampliant la durada de les pràctiques, bé incorporant l'estudiant a la plantilla.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic