Nou equip rectoral

Coneix el nou equip rectoral de la Universitat Politècnica de València, format pel rector, vuit vicerectors i el responsable del Gabinet del Rector.

El rector electe, Francisco José Mora Más, encapçala un equip format per vuit vicerectors, el responsable del Gabinet del Rector, el secretari general i el gerent.

Miguel Ángel Fernández Prada és el vicerector d'Estudis, Qualitat i Acreditació (VEQA). És el vicerector primer i s'encarregarà de la gestió i l'ordenació de l'oferta formativa de les titulacions oficials, i dels sistemes de garantia de qualitat.

María Victoria Vivancos Ramón, vicerectora d'Alumnat i Extensió Universitària (VAEU), gestionarà el suport als estudiants i la promoció de les activitats esportives i culturals.

Miguel Andrés Martínez Iranzo, vicerector d'Assumptes Econòmics i Planificació (VAEP), coordinarà els assumptes econòmics, el desenvolupament del nou Pla estratègic i l'engegada del Pla d'eficiència de recursos.

José Esteban Capilla Romá, vicerector d'Investigació, Innovació i Transferència (VIIT), s'ocuparà de la coordinació i la gestió de la investigació, la transferència i la innovació, i de la Ciutat Politècnica de la Innovació (CPI).

Ismael Moya Clemente, vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat (VOAP), es dedicarà a la gestió del Pla d'ordenació docent, de la plantilla del PDI i del seu programa de formació curricular.

Vicent Botti Navarro, vicerector de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (VTIC), tindrà la responsabilitat de les tecnologies de la informació i les comunicacions, l'Aula Oberta, la biblioteca i els serveis de documentació electrònica.

Rosa Puchades Pla, vicerectora de Responsabilitat Social i Cooperació (VRSC), s'encarregarà de la planificació, la gestió i el control de la política social, la gestió dels fons de l'ajuda social i de la cooperació al desenvolupament i, també, de la relació amb els titulats a través d'Alumni UPV.

Carmen Jordá Such, vicerectora dels Campus i Sostenibilitat (VCS), s'ocuparà de la planificació, l'execució i l'equipament de les infraestructures. I, a més, de les polítiques d'estalvi i sostenibilitat.

I Juan Miguel Martínez Rubio, responsable del Gabinet del Rector, durà a terme la política de comunicació, imatge institucional i internacionalització, i les relacions institucionals.

Completen el nou equip rectoral, el secretari general, Vicent Castellano i Cervera, i el gerent, José Antonio Pérez García.

Informatiu en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades