Instants de Ciència UPV

La UPV convoca el certamen de fotografia Instants de Ciència UPV. Les persones participants han de publicar les fotografies a través d'Instagram.

La Universitat Politècnica de València organitza la primera edició d'Instants de Ciència UPV, un certamen de fotografia realitzat a través de la xarxa social Instagram, l'objectiu del qual és promoure l'acostament de la població a la ciència i fomentar la creativitat aprofitant el potencial difusor dels mitjans socials.

El concurs Instants de Ciència UPV està obert a qualsevol persona interessada en la ciència i la fotografia. Els participants han de publicar les seues pròpies imatges a través de l'aplicació Instagram (disponible per a Android i iOS), afegir-hi títols i etiquetar-les amb l'etiqueta #InstaCienciaUPV.

Les imatges presentades al concurs podren versar sobre qualsevol disciplina cientificotècnica (química, informàtica, telecomunicacions, electricitat, electrònica, mecànica, aeronàutica, biotecnologia...), així com sobre qualsevol altre aspecte o visió de la ciència que ens envolta en la nostra vida quotidiana. El jurat valorarà l'originalitat, la creativitat, la dificultat i la qualitat dels treballs.

El termini per a participar en el concurs està obert des del dimecres 10 d'abril fins al diumenge 9 de juny del 2013. Cada participant pot presentar totes les imatges que vulga, però només s'accepten aquelles pròpies, originals, inèdites, no premiades en cap altre concurs i publicades durant el transcurs del certamen.

Instants de Ciència UPV està dotat amb tres premis: dos concedits pel jurat del concurs i un tercer per votació popular a través del mateix sistema d'Instagram. El primer premi del jurat està dotat amb 200 euros i el segon, amb 100 euros. El premi de la votació popular és també de 100 euros.

El concurs està promogut per la Unitat de Comunicació Científica del Centre de Transferència de Tecnologia, l'Àrea de Comunicació i l'Àrea de Gestió Cultural de la UPV, i té el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri d'Economia i Competitivitat.

Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant