Obertura del curs 2012-2013

El dijous 4 d'octubre, a les 12 h, segueix en directe l'acte d'obertura de la UPV i la xarrada del paleontòleg Juan Luis Arsuaga, a través de la web UPV, UPV TV i dispositius portàtils.

Juan Luis Arsuaga és membre de l'equip d'investigacions dels jaciments plistocens de la serra d'Atapuerca (Burgos, Espanya) des del 1982. Des del 1991 és codirector de l'equip que va ser guardonat amb el Premi Príncep d'Astúries d'Investigació Científica i Tècnica el 1997.

El 8 d'abril del 1993, Arsuaga va ser portada de la revista Nature per l'article sobre el descobriment, el 1992, del crani humà més complet del registre fòssil de la humanitat, el crani número 5, que és un crani d'Homo heidelbergensis.

L'acte d'obertura del curs estarà presidit pel rector de la UPV, Juan Juliá. Començarà amb el conegut Veni creator, després es llegirà la memòria del curs 2011-2012, es lliuraran els Premis als Titulats amb Millor Expedient i també es farà un reconeixement als doctors que han obtingut la cinquena avaluació investigadora.

A continuació, començarà la investidura com a doctor honoris causa de Juan Luis Arsuaga, en la qual la laudatio del padrí és a càrrec de Francisco García, director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica, centre del que ha partit la proposta d'investidura i que va ser aprovada per unanimitat pel Consell de Govern de la UPV. I, després dels discursos de la presidència, s'obrirà el curs acadèmic 2012-2013. L'acte es tancarà amb el tradicional Gaudeamus igitur.

L'acte d'obertura del curs 2012-2013 té lloc el dijous 4 d'octubre, a partir de les 12 h, al Paranimf de la Universitat Politècnica de València (edifici 3A).

La televisió de la Universitat Politècnica de València (UPV TV) retransmetrà en directe l'acte d'obertura en un programa especial.

• Ordre del dia de l'acte d'obertura del curs 2012-2013
  • Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share