Comunicacions mòbils

El Màster en Comunicacions i Desenvolupament de Serveis Mòbils, títol propi de la UPV, ofereix entre 8 i 12 beques. Envia el teu currículum i entra en el procés de selecció.

El sector de les comunicacions mòbils ha experimentat en els últims anys una ràpida evolució. L'objectiu del Màster en Comunicacions i Desenvolupament de Serveis Mòbils, títol propi de la UPV, és dotar l'alumnat de les capacitats específiques per a enfrontar-se amb èxit a les exigències del mercat laboral i al dinamisme del sector de les TIC, en proporcionar-li els coneixements necessaris sobre les diferents tecnologies de comunicacions mòbils i sense fil per al disseny, la implementació i el manteniment de les xarxes de comunicació.

Aquest títol propi de la UPV té una orientació eminentment pràctica. Als matins, els alumnes realitzaran pràctiques en empresa i, a les vesprades, acudiran a les sessions teoricopràctiques a l'aula. La finalitat és que el Màster servisca no solament com a marc formatiu, sinó també com a fòrum d'intercanvi d'idees i experiències entre professionals del sector. Aquest títol propi de la UPV compta amb la inestimable i activa col·laboració d'empreses líder del sector, com Vodafone, Ingenia Telecom, Arca Telecom i Sistelbanda, entre altres.

S'ofereixen entre 8 i 12 beques de 4.500 euros cadascuna patrocinades per les empreses col·laboradores del Màster. Així, el cost total passa a ser de 750 euros, que es poden pagar en tres còmodes terminis. Aquells alumnes que no obtinguen una beca tindran la possibilitat de sufragar el cost total del Màster, 5.250 euros, en cinc còmodes terminis, i igualment tindran dret a pràctiques en empresa als matins.

Si vols desenvolupar el teu futur professional en el sector de les comunicacions mòbils, aprofita aquesta oportunitat i envia el currículum, junt amb una carta de motivació, al correu electrònic que figura a peu de pàgina, abans del diumenge 30 de setembre del 2012. Entraràs en el procés de selecció i podràs ser un dels afortunats que gaudiran d'una beca. És requisit indispensable tenir una titulació universitària en l'àrea de les TIC.

Més informació
  • Títol propi de la UPV. Màster en Comunicacions i Desenvolupament de Serveis Mòbils
  • master@iteam.upv.es
  • Notícia en UPV TV