Trobada CPI

El divendres 22 d'octubre, a les 9.30 h, té lloc la XXIX Trobada CPI titulada "Cloud computing, la tercera onada de les tecnologies de la informació".

El divendres 22 d'octubre de 2010, de 9.30 a 11.30 h, té lloc la XXIX Trobada CPI, junt amb la Fundació Bankinter, titulada "Cloud computing, la tercera onada de les tecnologies de la informació". En aquesta edició es comptarà amb la presència de Peter Coffee, director d'Investigació de Plataformes en Salesforce.com.

Peter Coffee, amb més de 26 anys d'experiència en tecnologies innovadores, és autor d'una àmplia gamma de publicacions de Busines. Ha participat i presidit nombroses conferències tècniques als EUA, la Xina, Austràlia, els Països Baixos, etc. Té una gran experiència empresarial en The Aerospace Corporation i Exxon Corporation. És graduat en enginyeria pel MIT i MBA per la Pepperdine University, i ha ocupat llocs acadèmics en diverses universitats americanes. En l'actualitat és el director d'Investigació de Plataformes en Salesforce.com.

Cloud Computing pot considerar-se com el següent estadi tecnològic d'una societat que evoluciona cap a la globalització. Els ciutadans, les empreses i el sector públic cerquen accedir a la informació en qualsevol moment i lloc. El núvol és una solució a aquesta necessitat, centralitzant la provisió de recursos informàtics i serveis en proveïdors especialitzats que els fan accessibles als clients com si es tractara d'energia.

En aquesta conferència es presentaran les oportunitats i els reptes que planteja la informàtica en núvol (cloud computing) a les empreses, els consumidors i el sector públic, i s'hi analitzaran els factors clau que cal considerar abans de pujar al núvol.

La trobada té lloc a l'edifici 8B (auditori cub blau, accés M) de la Ciutat Politècnica de la Innovació de la Universitat Politècnica de València. Cal confirmar l'assistència a través del correu electrònic que figura a peu de pàgina.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant