I Certamen "Monòlegs científics UPV"

L'Àrea de Comunicació llança aquesta nova iniciativa de divulgació científica en clau d'humor, oberta a tota la comunitat universitària. El termini per a participar conclou el 31 de maig

[ 19/04/2024 ]

La Universitat Politècnica de València ha convocat l'I Certamen “Monòlegs científics UPV”, una iniciativa dirigida a tota la comunitat universitària -ja siga personal investigador, docent, estudiant o personal tècnic, de gestió, d'administració o de serveis -i que naix amb un objectiu: contribuir a la divulgació científica, en aquest cas en clau d'humor.

Participar és molt senzill: n'hi ha prou amb enviar a comunicació@upv.es un vídeo d'una duració màxima de 3 minuts en el qual cada participant interprete un monòleg en castellà o valencià sobre un tema científic o tecnològic.

Aquest vídeo haurà d'incloure, en el nom de l'arxiu, el títol d'aquest. Si pesa molt, es podrà enviar a través d'https://intercambio.upv.es.

El termini per a participar en aquesta nova iniciativa de divulgació científica de la UPV està obert fins al divendres 31 de maig de 2024.

Premis

Qui guanye el primer premi rebrà, per cortesia de l'Hotel AR Diamant Beach****S de Calp, un bo de dues nits per a dues persones, en règim d'allotjament i desdejuni. El bo serà vàlid fins al 31 de desembre de 2024. Els qui es classifiquen en segon i tercer lloc rebran marxandatge de la UPV.

Monòlegs en la gala dels Premis d'Investigació UPV i en Solo de Ciencia

Les tres persones guanyadores podran participar amb el seu monòleg en la gala dels III Premis d'Investigació de la UPV, prevista per a el mes de noviembre, i optaran a representar la UPV en el concurs nacional de monòlegs ‘Solo de Ciencia’, organitzat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT). A més, rebran també un curs de formació en divulgació científica per a potenciar la seua preparació de cara a aquest concurs.

Aquest certamen forma part del programa anual de comunicació i divulgació científica de la UPV i està impulsat per l'Àrea de Comunicació, a través de la seua Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+I). A més, compta amb el suport de la FECYT del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

Pots consultar les bases a l'enllaç adjunt.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom