Nou vicerector

El catedràtic Alberto Conejero assumeix el Vicerectorat d'Estudiants i Emprenedoria

[ 05/09/2023 ]

El professor i catedràtic de Matemàtica Aplicada de l’Escola Tècnica Superior d’Informàtica de la Universitat Politècnica de València (ETSINF-UPV) Alberto Conejero ha sigut nomenat pel rector José E. Capilla nou vicerector d’Estudiants i Emprenedoria de la UPV. Conejero substitueix en el càrrec Esther Gómez, que ha sigut designada fa poc secretària autonòmica d’Universitats de la Generalitat Valenciana.

Alberto Conejero, Doctor en Matemàtica Aplicada per la UPV, ha exercit diversos càrrecs en aquesta institució, entre els quals destaquen la direcció de l’Àrea de Rendiment Acadèmic i Avaluació Curricular d’Estudiants de l’any 2009 al 2013, la sotssecretaria general (2013-2016) i la direcció del Departament de Matemàtica Aplicada, que ha ocupat des del 2016 fins ara.

La seua activitat investigadora abasta diversos camps, i se centra principalment en l’anàlisi de dades amb la modelització matemàtica, la ciència de xarxes i les aplicacions de les matemàtiques a la informàtica. Actualment imparteix docència en els graus de Ciència de Dades, a l’Escola Tècnica Superior d’Informàtica (ETSINF), i d’Enginyeria Física, a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació (ETSET), i col·labora a més en diversos màsters. L’any 2014 va rebre el premi a l’Excel·lència Docent del Consell Social de la UPV.

Acompanyament a estudiants

El Vicerectorat d'Estudiants i Emprenedoria presta a l’estudiantat de la UPV que ho requerisca el servei d’acompanyament des del punt de vista acadèmic i personal. Així mateix, té la responsabilitat de promoure la cultura emprenedora al si de la UPV i afavorir l’adquisició de competències transversals per part de l’alumnat.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom