Premis a la Innovació Missions València 2030

Si tens una idea que aposta per la innovació i impacta en la Missió Climàtica València 2030, presenta-la abans del 19 de maig. Pots guanyar fins a 8.000 euros

[ 04/05/2023 ]

L'Ajuntament de València ha convocat la vuitena edició dels Premis a la Innovació Missions València 2030, l'objectiu dels quals és concedir una gratificació econòmica a les millors experiències de recerca i innovació orientades a la Missió Climàtica València 2030.

Els premis s'estructuren en sis categories, en cadascuna de les quals s'entrega un primer premi de 8.000 euros i un accèssit de 4.000 euros.

Una d'aquestes categories va dirigida a les millors investigacions universitàries d'innovació, en la qual poden participar tant tesis doctorals, com treballs finals de màster i treballs finals de grau. Han de ser projectes orientats a aconseguir una ciutat saludable, sostenible, compartida, pròspera i emprenedora.

Les sis categories són:

1. Projectes d'innovació per a una ciutat saludable
  2. Projectes d'innovació per a una ciutat sostenible
  3. Projectes d'innovació per a una ciutat compartida
  4. Projectes d'innovació per a una ciutat pròspera i emprenedora
  5. Projectes d'innovació procedent de col·legis o instituts, per a una ciutat saludable, sostenible, compartida, pròspera i emprenedora.
  6. Projectes d’investigació universitària en innovació, per a una ciutat saludable, sostenible, compartida, pròspera i emprenedora.

Els projectes premiats –així com els treballs finals de grau, finals de màster o tesis doctorals– han de complir els requisits següents:

• Evidenciar un impacte en la Missió Climàtica València 2030.
  • Tenir un caràcter innovador.
  • Evidenciar el seu alineament amb Missions València 2030 i la Missió Climàtica València 2030, com també en la millora de la vida de les persones i del seu entorn.
  • Han d'estar implantats en l'àmbit territorial del municipi de València.
  • Els treballs finals de grau, finals de màster o les tesis doctorals poden haver-se superat en qualsevol universitat, però necessàriament han de fer referència i basar la seua recerca sobre àmbits de la innovació a la ciutat de València.
  • Haver iniciat l'execució del projecte amb data posterior al 31/12/2020.
  • No haver sigut premiats en edicions anteriors dels Premis a la Innovació Missions València 2030.

Inscripcions

El model de sol·licitud normalitzat i els annexos per a la participació en aquesta convocatòria estan disponibles en la web municipal.

Les sol·licituds, que han de dirigir-se al Servei d'Innovació, s’han de presentar per via telemàtica a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de València. En l'apartat Tràmits, cal seleccionar matèries i, dins d'aquestes, Activitat econòmica, ocupació i consum, apartat Innovació.

Missió Climàtica

La Missió Climàtica aspira a fer que València es convertisca en una ciutat climàticament neutra i intel·ligent el 2030, per i per a la ciutadania, dins del context de la missió de ciutats impulsada per la Comissió Europea, que aspira a aconseguir 100 ciutats climàticament neutres i intel·ligents en aquesta dècada.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom