Reconeixement al personal UPV

La UPV va lliurar la seua medalla 25 anys i va retre homenatge al personal jubilat en 2022, en un acte ple de records, sentiments i agraïments

[ 28/02/2023 ]

Un any més, la Universitat Politècnica de València (UPV) va retre homenatge al personal que ha complit cinc lustres treballant en aquesta institució. Ho va fer en el ja tradicional acte de lliurament de les medalles 25 anys UPV, celebrat en el paranimf del campus de Vera.

En total, enguany s'han concedit 148 medalles a altres tants PAS/PDI de la universitat, una distinció amb la qual la UPV els reconeix i agraeix el treball que dia a dia duen a terme en els diferents departaments, instituts, escoles i serveis dels tres campus de la institució.

En nom de totes les persones guardonades, va ser Mª José Viñals, catedràtica en el Departament d'Enginyeria Cartogràfica Geodèsia i Fotogrametria a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura, qui va dirigir unes paraules plenes de records, sentiments i agraïments.

“Ací he viscut els millors anys de la meua vida; per a mi, la UPV és una gran part d'ella, un lloc on he trobat un desenvolupament professional extraordinari i que, a més, m'ha brindat molts amics personals. I és que, sens dubte, el capital humà és una de les principals riqueses d'aquesta institució”, va destacar Viñals.
La creació i concessió de les medalles XXV anys va ser aprovada per part del Consell de Govern al maig de 2006, i des de llavors es lliuren cada curs.
Personal jubilat

Però, a més, en aquest acte es va retre homenatge també a les treballadores i treballadors que es van jubilar durant l'any 2022, que en total van ser 63. En nom de tots ells va parlar qui fora professor de l'ETS d'Arquitectura, Emilio Barberá.

“Jo vaig entrar en la UPV 1972 amb disset anys acabats de complir; he passat ací tota la meua vida, treballant en el que m'ha agradat. Sens dubte, ha sigut un privilegi poder ser ací aquests cinquanta anys”, va assenyalar Emilio Barberá.

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors