Rayan Faiz

La nova delegada de la UPV estudia el Grau en Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural a l'ETSEAMN

[ 23/01/2023 ]

Rayan Faiz té 21 anys i és de Foios (València). Estudiant del Grau en Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural , és la nova delegada d'Alumnat de la Universitat Politècnica de València. La seua va ser l'única candidatura presentada a l'elecció; pren el relleu a la Delegació de Lea Olcina, amb qui ja va exercir de vicedelegada de política universitària.

La nova delegada va ser coordinadora acadèmica i col·laboradora de comunicació a la Delegació de l'ETSEAMN, i precisament han sigut aquestes experiències en el món de la representació estudiantil les que la van animar a prendre la decisió de presentar la candidatura a delegada.

Per a Rayan Faiz, la representació estudiantil és una de les eines més importants per a aconseguir drets també en la societat. "Pense que, des d'ací, generant drets, valors i opcions, al final eixiran les millors persones perquè formen el futur", afirma la nova delegada.

Els seus objectius

Faiz considera que és moment de tornar, definitivament, a la normalitat després de la pandèmia, recuperar la vida universitària i compartir espais. Però el repte més gran és enfrontar la LOSU i la seua reforma universitària, i posar sobre la taula grans canvis.

La seua elecció marca una fita en la Delegació, ja que pren el relleu d'una altra dona, un fet que per a Rayan Faiz és significatiu: “crec que la societat està canviant; després de molts anys de lluita, les dones aconseguim el nostre lloc, i amb això es demostra. Marca un abans i un després de l'empoderament, que cada dia es nota més”.

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors