Música, humor i guardons

No et perdes demà la gala dels Premis d'Investigació de la UPV amb Eduardo Sáenz de Cabezón, presentador del programa de TVE 'Òrbita Laika'

[ 08/11/2022 ]

Demà dimarts, dia 8 de novembre, a les 18 hores, a la sala d’actes de l’edifici Nexus del campus de Vera, tindrà lloc la gala de lliurament de la primera edició dels Premis d’Investigació de la UPV. Si en vols conèixer els guanyadors i les guanyadores, i gaudir de tot el programa de la gala, cal que entres en aquest enllaç i hi confirmes l’assistència.

La gala s’iniciarà amb la participació d’Eduardo Sáenz de Cabezón, presentador del programa de TVE Órbita Laika i un dels millors divulgadors científics del país, que oferirà un monòleg divertit i impactant sobre l’aprenentatge dels ordinadors.

Després de la seua intervenció, hi haurà un repte per a tots els assistents –que es revelarà en la mateixa gala– i tot seguit es lliuraran els premis corresponents a cadascuna de les categories d’aquests guardons.

La gala, que tindrà un muntatge audiovisual ben dinàmic i, com a protagonista principal, la ciència amb el segell de la UPV, serà amenitzada a més per l’Ensemble Musical Contemporani (EMC), grup integrat dins del Programa Generació Espontània, que interpretarà al llarg de l’esdeveniment obres com Por una cabeza o Joc de Trons.

Ja ho saps: si vols gaudir de totes aquestes activitats i conèixer en directe qui s’emporta el guardó en cadascuna de les categories, apunta-t’hi! (Quan entres a l’enllaç, identifica’t en la teua intranet i segueix tots els passos). Les places són limitades, fins que s’exhaurisca la capacitat del recinte.

T’esperem demà a la sala d’actes del Nexus, a les 18 h.

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors