Ja són 4.000!

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació ha assolit la xifra de 4.000 estudiants amb titulació en Enginyeria de Telecomunicació

[ 01/04/2021 ]

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació (ETSET) de la Universitat Politècnica de València ha assolit la xifra de 4.000 estudiants amb titulació en Enginyeria de Telecomunicació, poc després de la commemoració del centenari de la creació de la professió.

La titulada Carmen Palao Cruz ha defensat recentment el seu treball final del Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació de la UPV, la qual cosa la converteix en l'enginyera número 4.000 formada a l’ETSET de la UPV.

Des que va començar a funcionar, l'any 1988, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació ha format a més de 4.000 enginyers i enginyeres de Telecomunicació.

Un segle després de la creació del títol en Enginyeria de Telecomunicacions, aquestes són un pilar fonamental en una societat cada vegada més digitalitzada, en tots els aspectes: en la vida quotidiana, la indústria, l'educació, la salut…com ha posat de manifest la pandèmia de la covid-19.

L'enginyera 4.000

Carmen Palao Cruz va estudiar a l’ETSET de la UPV el Grau en Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació i posteriorment va cursar el Màster Universitari en Enginyeria de Telecomunicació. Recentment ha defensat el treball final de Màster amb títol Disseny d'antenes compactes per a integrar en un sistema de monitoratge del ritme cardíac dirigit per la professora Marta Cabedo.

Durant la seua formació, Carmen va realitzar pràctiques en el Grup Clickche a Múrcia i posteriorment, va treballar en Sopra Steria a França i Espanya. Actualment desenvolupa la seua professió en Etra I+D, on és responsable de la qualitat de sistemes de regulació de trànsit (programari i maquinari) en instal·lacions de tota Espanya, Nador i Colòmbia.

Des de l’ETSET han volgut felicitar a Carmen Palao per la seua trajectòria acadèmica i professional i per esdevindre la seua enginyera 4.000.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom