Benvinguda virtual

La UPV rep i informa d'instal·lacions i serveis els seus 400 nous estudiants d'intercanvi de cara a la seua estada a la nostra Universitat el semestre vinent

[ 21/09/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) inicia el curs acadèmic 2020-2021 rebent, malgrat les dificultats generades per l’actual pandèmia, al voltant de 400 estudiants d’intercanvi, que continuaran la seua formació el semestre vinent entre nosaltres.

Davant la impossibilitat de reunir-los, com s’ha fet tradicionalment, de manera presencial, la UPV ha organitzat les Jornades Virtuals de Benvinguda d’Intercanvi, en les quals ofereix als nouvinguts tota la informació que els cal, en format PDF.

S’hi expliquen, en castellà i en anglès, les restriccions existents com a conseqüència de la pandèmia; la manera de moure’s per València, Gandia i Alcoi, i d’accedir als campus respectius (transport, seguretat viària, etc.); nocions bàsiques de la cultura, les festes, la gastronomia i la societat valencianes; i els principals serveis i instal·lacions de la UPV (recursos informàtics, Centre de Llengües, Erasmus Student Network, Delegació d’Alumnes, Esports, etc.), entre altres aspectes d’interès.

Agraïment del rector

Així mateix, el PDF inclou també els missatges institucionals del rector de la UPV, Francisco Mora, i el coordinador institucional Erasmus+, Juan Miguel Martínez. Atesa la conjuntura actual, el rector ha volgut mostrar agraïment als estudiants d’intercanvi “per diversos motius. Primer, per l’enriquiment que suposa per a nosaltres tenir ací persones d’altres cultures i entorns; i segon, perquè som davant d’un any molt singular, marcat per una incertesa molt gran a causa de la crisi de la COVID-19, i el fet que les universitats puguem mantenir aquest clima de col·laboració internacional és important per a recuperar la normalitat al més prompte possible, sempre complint totes les mesures sanitàries”.

Continuar la nostra tasca, en les circumstàncies actuals, suposa un repte més per a la nostra institució, i amb la vostra ajuda, ho aconseguirem. Benvingudes, benvinguts! Us desitgem, de tot cor, una feliç estada a València i a la UPV!

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom