IX edició del Comunica2

Narrativa transmèdia, marca digital, neuromàrqueting, nous formats narratius, creativitat, videojocs... els dies 14 i 15 de novembre. Segueix per streaming el Congrés

[ 05/11/2019 ]

Comunica2, Congrés Internacional de Comunicació i Tecnologia, celebra la IX edició els dies 14 i 15 de novembre al campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València. Pots seguir-lo, en directe, per streaming.

El programa de les jornades, sota el lema "Sempre hi ha prioritats", ofereix conferències, xarrades, taules redones, tallers i comunicacions de personal expert.

Humor, tecnologia i tendències en la comunicació digital

L'esdeveniment té com un dels seus objectius mostrar les tendències actuals en la comunicació digital. Prova d'això és la conferència inaugural de Keuman i Hermoti, dos còmics youtubers que exemplifiquen l'èxit a través de l'humor i d'una veu pròpia en les xarxes; o la xarrada d'Eduardo Arcos, director d'Hipertextual, titulada precisament "Tendències i previsió de futur".

La cultura seriòfila, el posicionament a cercadors (SEO n'és la sigla en anglès), les infografies, els vídeos virals, el fenomen fan, els nous formats narratius o els videojocs independents són altres dels molts temes que es tractaran en el congrés, sota el guiatge de professionals tan destacats com Rafael Hörn (Prodigioso Volcán), Clara Nafría (Sweet Bird) o Jordi Moltó (El Hormiguero).

En aquesta edició, la Fundéu BBVA col·labora novament amb Comunica2, junt amb quatre prestigioses revistes científiques de comunicació: La Latina, Hipertext, Telos i EPI El profesional de la información.

Inscripció

La inscripció en línia per a assistir a Comunica2, amb facilitats per al transport i l'allotjament, està oberta a tot el públic fins al 12 de novembre.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom