Beques PROMOE

S'obri la segona convocatòria de les beques PROMOE per a realitzar estades d'estudi durant el pròxim curs 2019-2020

[ 06/05/2019 ]

Amb l'objectiu que el seu alumnat realitze una estada en una universitat estrangera amb la qual hi haja un conveni, la UPV ha llançat la segona convocatòria de les beques de mobilitat PROMOE per al curs 2019-2020.

El programa de beques PROMOE és un programa d'excel·lència de la UPV que fomenta l'intercanvi amb institucions acadèmiques de prestigi d'àmbit no europeu. Les beques PROMOE tenen com a destinació universitats dels Estats Units, el Canadà, el Japó, Amèrica Llatina i l'Orient Mitjà, i altres universitats amb les quals la UPV té convenis.

Dels acords de mobilitat signats per la Universitat Politècnica de València, la majoria corresponen al programa Erasmus. Però hi ha també altres iniciatives, entre aquestes, el programa propi anomenat PROMOE, que la UPV té des de fa diversos anys, i que permet enviar i rebre alumnes, per exemple, dels Estats Units, la Xina, el Canadà, Corea del Sud, Taiwan, Austràlia o el Japó.

Aquestes beques es dirigeixen a estudiants de grau i màster de titulacions oficials de la Universitat Politècnica de València que complisquen els requisits de participació de la convocatòria.

Les beques cobreixen el cost de la matrícula en la universitat estrangera. També s'adjudiquen les quanties següents, segons la destinació, que oscil·la entre els 2.600 euros per a Austràlia i el Japó; 2.500 euros per als EUA o el Canadà, i els 2.000 euros per a qui realitze l'estada a l'Amèrica Llatina o Àsia.

Les beneficiàries i beneficiaris també rebran una ajuda complementària de 100 euros en concepte d'ajuda de matrícula del TOEFL per a les destinacions dels EUA, el Canadà i Austràlia. Qui siga becari o becària del Ministeri d'Educació, pot rebre 500 euros addicionals.

El termini de presentació de les sol·licituds està obert fins al 20 de maig, i es realitza a través del sistema de gestió de convocatòries de l'aplicació AIRE de la UPV.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom