Beques Airbus

Per a joventut titulada o alumnat d'últims cursos que vulguen realitzar pràctiques remunerades durant 11 mesos

[ 10/12/2018 ]

La Fundació SEPI, en col·laboració amb EADS CASA, convoca les beques pertanyents al Programa Airbus Group 2016 de fi de carrera, que es dirigeix a facilitar períodes de formació pràctica remunerada a joventut titulada o a punt de finalitzar els estudis.

Les candidates i candidats poden ser estudiants amb un màxim de 30 crèdits ECTS pendent d'aprovar. En el cas de tenir titulació, han d'haver obtingut aquest títol en alguna convocatòria dels cursos 2016-2017, 2017-2018 o 2018-2019 de les titulacions que s'especifiquen en les bases. Entre aquestes hi ha els graus de les diferents enginyeries, com ara Aeronàutica, Organització, Telecomunicació i Industrial. I a més, les carreres d'Enginyeria Informàtica, Telecomunicació, Organització Industrial i Tècnica Aeronàutica, i els màsters relacionats.

Les persones interessades a sol·licitar aquestes pràctiques han d'haver nascut després del 31 de desembre del 1989, tenir un nivell alt d'anglès, estar disposades a fixar la residència al lloc on se¿ls adjudique la beca i no haver sigut beneficiàries amb anterioritat d'algun programa de beques de la Fundació SEPI.

Les sol·licituds s'han de realitzar a través del formulari destinat a aquest fi en la web de la Fundació SEPI. El termini de presentació d'aquestes està obert fins al 9 de gener del 2019. A més de complir els requisits, es fa una preselecció de candidats i candidates, que després han de passar una entrevista i una prova d'anglès.

Les persones que resulten seleccionades faran les pràctiques en algun dels centres de treball d'Airbus Group, Airbus Defence and Space A. U. i Airbus Operations SL. La durada d¿aquestes és d'11 mesos, encara que, si tenen titulació universitària, és de sis mesos, amb possibilitat de pròrroga. Si encara estan estudiant, la durada de la beca dependrà d'altres factors que s'expliquen en les bases del programa. L'assignació mensual és de 1.000 euros bruts.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom