I edició del Design Challenge

Dissenya el Seat urbà del 2030 i guanya un gran premi, en la I edició de Design Challenge de Seat, `Autopista' i la UPV. El termini finalitza el 14 de setembre

[ 27/07/2018 ]

La revista Autopista, juntament amb Seat i la Universitat Politècnica de València, proposen a persones enginyeres, dissenyadores, i en general, a totes les interessades en disseny d'automòbils, participar en la I edició del Design Challenge. Un concurs l'objectiu del qual és trobar el millor projecte de disseny interior i exterior del Seat urbà del 2030, connectat, elèctric i autònom, des d'un punt de vista original, innovador i atrevit, que evolucione o re-evolucione els trets estilístics de la marca espanyola.

El premi per a la primera classificació és un Màster en Styling i Disseny de Concepte de l'Automòbil de la UPV, una beca per sis mesos de durada al Centre de Disseny de Seat i la cessió d'un Seat durant aquest període de temps. La segona classificació també té premi, en aquest cas, un taller d'un mes de durada i la cessió d'un Seat per un mes de durada.

El termini per a enviar els dissenys finalitza el 14 de setembre del 2018. Es poden trametre per correu a la redacció d'Autopista -carrer de l'Áncora, 40, 28045 Madrid- o per correu electrònic a designchallenge@mpib.es. La decisió del jurat, compost per representants de Seat, Autopista i el Màster de Disseny, s'emetrà al mes d'octubre.

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors