Dia Alumni

La UPV celebra el dissabte 26 la seua jornada per a antics i antigues alumnes, amb treball en xarxa, màgia, monòlegs, tallers per al públic infantil i molt més

[ 21/05/2018 ]

Alumni UPV, el servei universitari creat per a mantenir el vincle de la Universitat Politècnica de València (UPV) amb els seu personal titulat, celebra dissabte que ve, 26 de maig, al campus de Vera (València), el Dia Alumni UPV.

El programa, que començarà a les 12 h (des de les 11.30 h, la recollida d'acreditacions), inclou múltiples activitats dirigides a aquelles persones que van ser estudiants de la UPV al seu moment, així com a les seues famílies i a qualsevol persona interessada que vulga gaudir d'una intensa jornada, en la qual tindran lloc monòlegs, màgia, espectacles per a infants i molt més.

Per a acudir a l'esdeveniment, només és necessari confirmar l'assistència en línia.

Premi Alumni 2018

El dia començarà amb el lliurament del premi a l'Alumni més destacat d'aquest 2018, acte que iniciaran, amb les seues intervencions, el rector de la UPV, Francisco Mora, i la vicerectora de Responsabilitat Social i Cooperació, Rosa Puchades.

La persona guardonada enguany és José Vicente Tomás Claramonte, enginyer tècnic industrial per la UPV des del 1989. Deu anys més tard, fundà KERAjet, empresa per al desenvolupament de la primera màquina industrial d'impressió digital aplicada a la producció ceràmica. Durant la seua trajectòria, ha rebut nombrosos reconeixements, entre els quals destaca el Premi a l'Emprenedoria Rei Jaume I.

Big Van Ciència, monòlegs i el mag Chemago

Posteriorment, a les 12.30 hores, començaran els tallers de Big Van Ciència i els monòlegs. Després, a partir de les 13 h, el mag Chemago farà passar una bona estona a les xiquetes i xiquets presents, abans de la foto de grup i la paella, que seran el colofó final a un dia, sens dubte, especial per a les persones presents.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom