Emprenedors i programadors

L'Institut IDEES de la UPV organitza l'activitat gratuïta "We need programadors", el dimarts 3 de juliol, a les 12 h, a la Casa de l'Alumne.

Ets programador i t'agradaria formar part d'una empresa? Ets emprenedor i necessites un programador en el teu equip? Tens una idea de negoci emergent (startup) i t'agradaria formar un equip de treball?

"We need programadors" és una activitat dirigida a gent com tu. Persones joves i formades amb idees que alguna vegada s'han plantejat muntar el seu propi negoci.

En aquesta activitat, programadors i emprenedors es poden conèixer i compartir les seues idees, mitjançant el format speednetworking. Es tracta de reunions ràpides entre els assistents, en les quals cada participant comenta a un interlocutor, en noranta segons, allò més destacat de la seua idea de negoci o quines són les seues habilitats i quins perfils necessita per a començar. L'altra persona té el mateix temps per a comentar la seua i, després d'un senyal, es realitza el canvi d'interlocutors i torna a començar el procés.

Durant dues hores, tots els participants es poden conèixer entre si i seleccionar aquells que volen que formen part del seu equip, d'una forma dinàmica i divertida.

Aquesta activitat està organitzada per l'Institut IDEES de la UPV i té lloc el dimarts 3 de juliol, de 12 a 14 h, a la sala de graus de la Casa de l'Alumne.

Si hi vols participar, envia un correu a l'adreça electrònica que figura a peu de pàgina. En l'Assumpte escriu "We need programadors" i en el cos del missatge indica el teu nom i els teus cognoms, els estudis que tens i si hi participes com a emprenedor o com a programador.

• ideas@ideas.upv.es
  • Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share