Diverteix-te i aprèn valencià, nivell C1!

Si eres Alumni PLUS o alumnat de C1 dels cursos de valencià o dels grups de conversa nivell C1 de la UPV, et proposem un Trivial

[ 05/05/2021 ]

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística i el Servei d’Alumni, organitza el Trivial virtual per Kahoot sobre el coneixement del C1 de valencià, el dijous 20 de maig, de 16 h a 17.30h , a fi d’ajudar a la preparació de les properes proves d’acreditació de coneixements de valencià.

L’activitat s’adreça al col·lectiu Alumni PLUS i a l’alumnat de C1 dels cursos de valencià i dels grups de conversa de la UPV nivell C1.

La participació pot ser individual o en equips de dues persones.

Les cinc primeres persones classificades (participen individualment o en equips) obtindran un manual de text o de consulta lingüística i un portamascareta.

Inscripció

El termini d’inscripció finalitza el 16 de maig; les dades d’inscripció necessàries són les següents: nom, cognoms, adreça electrònica i participació individual o en equip (cal posar el nom de l’equip). Les places són limitades. El Servei de Promoció i Normalització Lingüística confirmarà la inscripció per correu electrònic.

Cada col·lectiu té una via d’inscripció:

- Alumni PLUS UPV: en aquest enllaç

- Alumnat dels cursos de valencià C1 i dels grups de conversa C1 : correu a dinamitzacio.spnl@upv.es

Autoavaluació lúdica

Els objectius de l’activitat són ajudar a la preparació de les proves amb vista al futur laboral immediat; millorar la preparació per a futurs exàmens; impulsar el coneixement del nivell de suficiència de la llengua (C1); utilitzar l’autoavaluació lúdica com a eina de coneixement.

Els temes sobre els quals es realitzaran les preguntes són de continguts lingüisticotextuals: fonètica i ortografia; morfologia i sintaxi; lèxic i components textuals (adequació, coherència i cohesió).

Forma de participació

El Trivial es jugarà per mitjà de l’aplicació Kahoot a través de Teams, amb l’ordinador o el telèfon mòbil.

Els passos seran els següents: entre el 17 i el 19 de maig, l’organització programarà en Teams la reunió “Trivial C1 UPV 2021” per al dijous 20 de maig, a les 16 h; crearà els equips participants i enviarà l’enllaç per a unir-se a la reunió.

El 20 de maig, dia de l’activitat: entre les 15 h i les 16 h, els participants hauran d’unir-se a la reunió de Teams. L’organització explicarà el funcionament del Trivial virtual amb el Kahoot (https://kahoot.it) i l’ús del Teams durant el joc.

A continuació l’organització iniciarà el joc: les preguntes apareixeran en la pantalla (durant 5 segons) i els equips disposaran de 10 segons per a respondre.

Al cap de 60 minuts, l’organització finalitzarà les preguntes i en la pantalla es visualitzarà la puntuació final i els jugadors (individuals o per equips) amb més puntuació.

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors